Gjest Gunn 35 år fra Nordland Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hvor kan jeg leie en solariums-seng? Tenkte å ha en hjemme et par måneder.. Vet ei som har gjort det, men får ikke hørt med henne.. Og så lurer jeg litt på hva det koster å leie en? Har en del venner som skal leie sammen med meg da..men håper det ikke blir for dyrt.. Bor i nordland..og har ikke peiling på hvor jeg skal gå for å leie en slik seng... Håper det er noen som vet der ute i norge:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 www.gulesider.no detaljert søk hva: solariumutleie hvor: nordnorge 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 http://search.kvasir.no/query?what=no&q=solarium+utleie 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.