Gå til innhold

Hvor lang tid før psykologbehandling gir resultater?


Gjest xx 63

Anbefalte innlegg

Gjest xx 63

Startet behandling hoss psykolog for kort tid siden. Årsaken er depresjon som startet etter at jeg fikk bekreftet at det ene barnet mitt har en "usynlig" funksjonshemming. Er blitt helt opphengt i min sønns diagnose. Og det faktum at han fikk diagnosen ganske sent. Føler sinne og avmakt mot de som jeg mener burde gjort noe da de faktisk skjønte hva dette kunne dreie seg om. Det vil si personale, inkludert spesialpedagog i barnehave som har fortalt meg i ettertid at hun forsto hva dette kunne dreie seg om. Og jeg har i alle årene gått og trodd at jeg var en meget mislykket mor.

Nå har jeg som sagt startet i behandling hos psykolog, og jeg lurer på om hvor lang tid det kan ta før jeg vet om behandlingen virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

thinkerbell

Det tar den tiden det vil ta.

Bruk behandlingen til å få ut og berabeide frustrasjon, sinne og ..ja.. alt du måtte romme av reaksjoner på det du har opplevd.

forhåpentligvis vil terapien gi deg påfyll av energi og skape rom for nytenkning.

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...