cecily Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Kankje du kan spørre om det samme i morgen? Da har jeg kanskje ett vettigt svar, tviler på at jeg har det i kveld :-) Skal jeg sende over litt vin til deg også? Så kan du gi blaffen i Norton og heller ha det moro med oss? Norton er en gledesdreper.. så vin hadde vært fint. Nå er det søndag, men pytt, la gå. c",) 0 Siter
cecily Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Da må du fornye abbonementet ditt, du får bare følge anvisningene du får på skjermen.. lenge siden jeg gjorde det siden jobben gjør det for meg, men synes å huske det:-) Skriv igjen om det er problemer for deg, koselig å høre fra deg igjen:-) Det er denne bruksanvisningen jeg ikke får til å følge. Dumme Norton mener jeg har en mailadresse han kjenner, men det har jeg ikke. *mumle* 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Norton er en gledesdreper.. så vin hadde vært fint. Nå er det søndag, men pytt, la gå. c",) Smaker godt med vin på en søndag også... Og nå er det jo påske, en fin grunn til og ta seg ett lite glass i kveld også. *Sender herved over ett stort glass rødvin* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.