Gjest kanonen på oppsal Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Mulig at jeg har sett et par filmer for mye, men er det normalt blant den alminnelige befolkningen at hun svelger satsen hans? Jeg har opplevd oralsex i alle mine forhold, men ingen har vært åpne for smaksprøver..! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Dette hører vel strengt tatt hjemme på sex-forumet og ikke på psykiatri? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg har bare vært borti et par stykker som svelger. Så jeg tror ikke det er ekstremt vanlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kanonen på oppsal Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Dette hører vel strengt tatt hjemme på sex-forumet og ikke på psykiatri? I know, glemte å putte den i riktig boks...sorry!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Dette hører vel strengt tatt hjemme på sex-forumet og ikke på psykiatri? Jeg må begynne å sjekke ut forumene jeg svarer på før jeg svarer. Sist uke var det graviditet og magemål, og nå er jeg dæske dåtten meg inne og svarer på sperm-spørsmål på forumet for de ustabile. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ustabilustabil Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg må begynne å sjekke ut forumene jeg svarer på før jeg svarer. Sist uke var det graviditet og magemål, og nå er jeg dæske dåtten meg inne og svarer på sperm-spørsmål på forumet for de ustabile. Forum for de ustabile...? Okei, den syntes jeg hørtes ganske ovenfra og ned ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Forum for de ustabile...? Okei, den syntes jeg hørtes ganske ovenfra og ned ut. Hehe, den var på ingen måte ment sånn. Jeg er ustabil sjølv, og legger ikke noe negativt i det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Svelging er digg. Men ligger ikke dette her spørsmålet på feil forum tro? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.