Gå til innhold

Noen muligheter for å stille psykiatrispørsmål på almenmedisin?

Anbefalte innlegg

Gjest gammel traver

Vet at NHD svarer på 15 spørsmål pr uke på psykiatriforumet. Men jeg lurte også på om man kunne betale for å få noe mere grundigere svar, når man lurer på noe. Tenker da på spesielt medisinbruk osv. Kan de på almenseksjonen ta seg av slike spørsmål også?

Er et mulig å også være sikret svar fra NHD med å betale for det?

Fortsetter under...

Vi har ingen ordning hvor brukerne kan betale for svar fra Nils Håvard Dahl.

Vennlig hilsen

Det var ikke meg som stilte det opprinnelige spørsmålet, men jeg tar meg stadig i å undres over hvorfor dere svarer på kun deler av spørsmålene/spørsmålet som blir stilt. Dette gjelder både webmastere og ulike fagpersoner...

Gjest gammel traver

Det var ikke meg som stilte det opprinnelige spørsmålet, men jeg tar meg stadig i å undres over hvorfor dere svarer på kun deler av spørsmålene/spørsmålet som blir stilt. Dette gjelder både webmastere og ulike fagpersoner...

ja jeg synes de kunne spandert noen flere linjer på spørsmålet mitt når de først velger å svare. Spesielt første delen av spørsmålet mitt.

Gjest Moderator

ja jeg synes de kunne spandert noen flere linjer på spørsmålet mitt når de først velger å svare. Spesielt første delen av spørsmålet mitt.

Ser at jeg ikke har kommentert på hvorvidt medikamentspørsmål kan stilles på forum for allmennmedisin. Hvorvidt spesialisten i allmennmedisin vil være i stand til å besvare slike spørsmål, vil være avhengig av hvor "spesiell" medikamentbruken er, og det er derfor vanskelig å si noe sikkert om dette på forhånd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...