Gjest Nyco føler seg LURT! Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hvis du skulle finne på å skaffe deg en ny ringetone på telefonen din, så IKKE BRUK JAMBA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De tar nemlig en simpel liten sms fra deg som en kontrakt om å sende deg hundreogørti FAENS meldinger med REKLAME og DRIT som DU BETALER FOR SJÆL!!! *KNURR* Jeg skal fanden brette meg KARNØFLE de =#(¤(=# folka når jeg får kontakt med dem...!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg hadde aldri brukt Jamba i først omgang, et firma som reklamerer en million og ørten ganger i løpet av EN dag på MTV kan ikke være helt gode. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Send STOPP til 2011 står det med mini-skrift nederst på reklamen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøken Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg bestilte 3 funtones fra nettsiden deres, og meldte meg ut med en gang. Har ikke hørt noe fra dem verken før eller siden.... Så jeg har ingen negative erfaringer. En venninne av meg bestilte også, men hadde skrevet feil type mobil. De sendte henne nye uten spørsmål så servicen var helt super synes jeg. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.