Gjest kizi Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Isåfall hvorfor byttet du og er du begynt på et nytt. Hva med å få videre lån? 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Begynte å studere pedagogikk men fant ut at det var helt feil. Fikk derfor overgang til spesialpedagogikkstudiet.Mistet et halvt år pga det. Men det var før kvalitetsreformen satte igang, vet ikke hvordan det er nå. man må prøve og feile litt før man bestemmer seg for hva man liker 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Begynte å studere pedagogikk men fant ut at det var helt feil. Fikk derfor overgang til spesialpedagogikkstudiet.Mistet et halvt år pga det. Men det var før kvalitetsreformen satte igang, vet ikke hvordan det er nå. man må prøve og feile litt før man bestemmer seg for hva man liker Helt feil var det vel ikke? Holdt deg jo innenfor pedagogikk:) 0 Siter
Gjest Jeg har! Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Jeg begynte først på Informatikk, gikk der et og halvt år. Fant ut dette var helt feil for meg og tok et halvår med jobb på hotell. Så begynte jeg på førskolelærer som jeg stortrives med. Gikk helt greit med lån/stipend. Ingen problem 0 Siter
Gjest Vpl-03 Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 HEI!!! Beklager at jeg ikke holdt kontakten... Hvordan går det, mistrives du??? Har gjenoppretta mailadressa nå. Hilsen Harstad. 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 HEI!!! Beklager at jeg ikke holdt kontakten... Hvordan går det, mistrives du??? Har gjenoppretta mailadressa nå. Hilsen Harstad. Heia, har du den samme mailadressa som før eller? Nei, jeg misstrives slett ikke, trives kjempegodt, men tenker som bare det om studiet er det rette for meg. 0 Siter
Gjest vpl-03 Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Heia, har du den samme mailadressa som før eller? Nei, jeg misstrives slett ikke, trives kjempegodt, men tenker som bare det om studiet er det rette for meg. Hei igjen! Sen å svare, sjelden her inne nå, jobber døgnet rundt... Har samme mail adr enda ja, fikk gjenoppretta hotmailen etter den var ute av drift. Hadde vært koseli å høre fra deg igjen:) Lover å bli bedre å svare i såfall! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.