IngenLurerDenneGutten Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Dø, jeg var hippi jeg da og brukte jasminolje ) Hva lukta det av deg da:-) 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 At det var fint vær hele sommeren og mye snø hver vinter. Barnetimen for de minste med Alf Prøysen og Marie Takvam. (Ja, ikke sammen, da.) Melk på brune flasker. Saba-bind med belte. Siko med fluor. Hylands hørna på svensk TV. "Saba-bind med belte." ugghhhh.... Tykke, og de kunne synes ..."bulker" i buksen! Og dengang var det PINLIG 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Dø, jeg var hippi jeg da og brukte jasminolje ) Å faen - jeg trodde det var Doxa som lukta jasmin. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Jasmin vel ;o) Jeg fikk med meg det, til slutt:-) 0 Siter
Babette Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 "Saba-bind med belte." ugghhhh.... Tykke, og de kunne synes ..."bulker" i buksen! Og dengang var det PINLIG Ja, alt som hadde med mensen å gjøre var kjempepinlig. Men det var skikkelig status å ha fått den! 0 Siter
carma Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Plastelina-figurene skulle ikke tilfeldigvis være "To gode naboer"? Det kan nok hende, ja :-) 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Ja, alt som hadde med mensen å gjøre var kjempepinlig. Men det var skikkelig status å ha fått den! jepp. Bare man slapp å stå oppe ved tavlen med ryggen til hele klassen ... Og ikke bruke hvite bukser helst... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.