Gjest fregnefjes Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg har vært sykemeldt i 2 mnd pga nakke og skulder smerter og mye hodepine.Har vært til fysioterapi 8 ganger men merker ikke noen bedring.Hodepiner er der hver dag.Noe annet jeg kan prøve? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bugge -jenta Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Gå til kiropraktor med en gang. Det er mitt råd.Har du en låsing i nakken er det de som hjelper best. Når det gjelder nakke holder jeg meg til kiropraktorer, ellers kan du prøve manuellterapeut for et treningsopplegg senere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg ville heller prøvd en kiropraktor. Jeg har hatt noen skikkelige låsninger i rygg og nakke et par ganger, og kiropraktor har da vært tingen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest copper Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Akupunktur. Hjelper garantert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tanngnomen Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Kan det ha en sammenheng med at du kanskje biter tenner om natta pga stress etc? Det kan faktisk gi samme symptomer.I det tilfelle kan du få tilpasset en biteskinne hos tannlege.Den skal brukes om natta. Det var bare et tips men trenger jo ikke være reelt i ditt tilfelle. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg har vært plaget med hodepine i lengre tid. Var til kiropraktoren på torsdag, og har sovet så godt i helga! Deilig å kunne våkne uten å ha vondt i hodet. Var til kiropraktoren igjen i dag, og han sa at nakken var helt fin. ANBEFALES! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.