Gjest Timari Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg er veldig blondine. Folk spør meg ofte om jeg er svensk eller finsk av en eller annen grunn hva med dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kizi Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg er også blondine og har fått høre det mange gang også............. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den ekte noor Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg er ikke blondine, men blir likevell spurt om jeg har finske aner innimellom... Prøvde meg som blondine, men kledde det absolutt ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glimt av sol Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg er blondine, men har aldri fått noen spørsmål om jeg er svensk! Er ikke SÅ lys, da.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg ble tatt for å være Kosovo-Albaner :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bb71 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Ikke utenpå iallefall... Jeg er blåøyd da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest '!-o-!' Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg ble tatt for å være Kosovo-Albaner :-) Heromkring er det for skjellsord å regne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg er i hvert fall blond utenpå ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gråihåre Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hvis folk hadde spurt meg om jeg var svensk, så ville jeg alvorlig vurdert a)parykk b)farge håret mørkt c) gå med sånn helårslue. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 I passet mitt står det mørk blond, men selv kaller jeg det brunt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timari Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg ble tatt for å være Kosovo-Albaner :-) oj da. Hvordan ser en kosovoalbaner ut? slik som han Halimi i Nokas-saken? Glad jeg bare ser finsk ut jeg. har jo bare 25% finske aner, men de har tydeligvis slått igjennom her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg er blondine 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timari Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg er blondine Vet du forresten om det finnes noen forening for blondiner? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Vet du forresten om det finnes noen forening for blondiner? Det kan vel hende det gjør det...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 jeg er en liten blondi:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sigga Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg er ekte blondine, men det er bare utenpå. På innsiden er jeg meget intelligent!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dina2 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg er også blondine, men aldri fått høre at jeg ser svensk ut. Du er enten 1. veldig søt(svenske jenter er ofte det) eller 2. Veldig dum (svensker er jo det) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malun Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg ble tatt for å være Kosovo-Albaner :-) Nok en gang har vi fått høre det samme, altså. *hrmpf* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg er i hvert fall blond utenpå ;o) Hmmm. Dorthe,- jeg har sett deg for meg som mørk. (og hvor kom det fra, tro...kjenner ingen Dorther selv.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Blond, men med endel farer i håret så ser ikke så blond ut legner. Men oppførselen er like blond ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.