Gå til innhold

Hodepine


Gjest tiuren

Anbefalte innlegg

Gjest tiuren

Hei

Jeg opplever fra tid til annen og våkne med sterk hodepine.

Disse dagene blir jeg alltid nedfor/ deprimert og får en del angst.

Kan denne hodepinen ha noen utløsende effekt eller være en del av problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bugge -jenta

Husker du om du har drømt disse nettene, eller har en fornemmelse av drømmer med sterkt følelsesmessig innhold?

Jeg kan ofte våkne med hodepine i slike sammenhenger, med en påfølgende tristhet som kan vare ved.

Ellers har jeg merket meg hodepine hvis jeg har vann i kroppen. men det blir kanskje en digresjon i denne sammenhengen

Hvis deter migreneanfall du har, kan et av de første symptomene være nedstemthet( ikke et helt kjent symtom for alle) men jeg får ikke inntrykk av at du beskriver et migreneanfall.

Holder selv en knapp på drømmeteorien, og håper du kan få andre forslag fra andre.

Vh bugge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...