vma Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg er 31 år og er opperert for endometriose i fjor sommer, hadde hormonspiral som nå er fjernet og fikk medisiner altså tabletter som nå er byttet over til sprøyte mot sykdommen. jeg har en datter fra før på 10 år og ønsker flere barn, men lurer på om jeg enda har god sjans for å få flere barn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 60-70% av de med endometriose har ikke noe problem med å bli gravide. Hvis du er over 30 år og har fjernet noe av eggstokken og ønsker barn, ville jeg ikke vente med å forsøke (hvis du har den rette mann til å få barn med !) Det er ikke vist at hormoner øker sannsynlighet for graviditet, men noen hormoner kan redusere risiko for tilbakefall. Vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.