Gå til innhold

overforbruk


Gjest vil ikke nu

Anbefalte innlegg

Gjest vil ikke nu

I løpet av ett år har jeg brukt 180 stil nocht 10mg.Veldig ofte virker de ikke i det hele tatt, og de fleste gangene har jeg tatt to om gangen. Nå har jeg kun 20tbl og begynner å få litt hetta ved tanken på å ikke ha noen.. Tørr ikke å gå til fastlegen min å få ny resept, da jeg fikk 100 i desember.

Problemet er at jeg må komme meg gjennom en eksamensperiode i mai, og må da ha tbl. Skal kutte helt ut etter den tid.

Hvis jeg så går til et privat legesenter, kan da legen finne ut at jeg fikk 100tbl i desember?? Og vil en fremmed lege skrive ut dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok du må til fastlegen for å snakke med han om dette er nok det beste det,andre leger vil nok være litt mer striksne med å bare skrive ut til fremmede pasienter.Vær ærlig med den legen du har og fortell alt slik du har det og slik du beskrev det her forhåpentligvis vil kanskje legen forstå,iverstefall ikke:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...