Gjest Russel Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Reidar i "Vi bygger en drøm" er den største idioten jeg har sett på Tv. Han er utrolig sleip, og han snakker et jævla "knotmål" 0 Siter
Gjest Reidara Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Neida, han er ikke sleip, han bare ser sånn ut. Dessuten har jeg hørt at han faktisk er nesten naboen din! 0 Siter
Gjest Russel Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Neida, han er ikke sleip, han bare ser sånn ut. Dessuten har jeg hørt at han faktisk er nesten naboen din! Dra ti helvete din lobotomerte idiot! 0 Siter
Gjest Randidari Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Neida, han er ikke sleip, han bare ser sånn ut. Dessuten har jeg hørt at han faktisk er nesten naboen din! Naboen? Har hørt det er broren jeg.. 0 Siter
tonie Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 For en gangs skyld er jeg litt enig med deg, Russel. Han virker ikke helt god. 0 Siter
Gjest Reidara Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Dra ti helvete din lobotomerte idiot! Hi hi! Du er så søt når du er sint, Russel. Vi hadde ei bikkje en gang som het det, faktisk. Pussig sammentreff. Men han var ikke så gærn som deg, da. 0 Siter
Gjest 40 år gammel mann Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Neida, han er ikke sleip, han bare ser sånn ut. Dessuten har jeg hørt at han faktisk er nesten naboen din! nei, han er vel et skikkelig "mannfolk"? maken til renkespilling ser en heldigvis sjelden. sitter å ser nå at de blir sure fordi Reidar blir mistenkt for å muldvarp mye verre det han gjør skjønner at jeg begynner å bli gammel når det ikke lenger er OK å være mann 0 Siter
bb71 Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Tippe diagnose? Heller mest til psykopatiske trekk tror jeg... 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Hi hi! Du er så søt når du er sint, Russel. Vi hadde ei bikkje en gang som het det, faktisk. Pussig sammentreff. Men han var ikke så gærn som deg, da. he he. Artig sammenlikning 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Verre mannfolk skal man lete etter... klippet fra et stykke i dagbladet "Makter du å ta Reidar i handa i den direktesendte finalen?- Jeg skal ikke ta ham i handa, nei. Jeg skal ta ham et helt annet sted. Samboeren avbryter: - Der vil du lete forgjeves. Ballene er det May-Brit som har." Veldig passende, tror ikke den der psykopatiske ekle typen har mye baller. Isj! 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Til forveksling lik en DOL-fjolle. for alt du vet kan det jo hende at han er en Doler, he he 0 Siter
Prozak Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Du, ta deg en runk eller noe sånt, så får du utløp for hormonforstyrrelsene dine. "..................................." 0 Siter
Gjest simiana Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 for alt du vet kan det jo hende at han er en Doler, he he Kanskje det er Sør - han er jo ikke her inne lenger, ihvertfall. 0 Siter
Gjest Russel Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Du, ta deg en runk eller noe sånt, så får du utløp for hormonforstyrrelsene dine. "..................................." Dra til helvete din impotente bavian!! 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Dra til helvete din impotente bavian!! Gomorn snusken;) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 for alt du vet kan det jo hende at han er en Doler, he he Tanken har streifet meg, ja. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Kanskje det er Sør - han er jo ikke her inne lenger, ihvertfall. Jeg kan garantere at det ikke er sør. 0 Siter
Gjest Russel Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Du, ta deg en runk eller noe sånt, så får du utløp for hormonforstyrrelsene dine. "..................................." Av alle idioter som har vært innom her, er du den største! Gå og lek med mamma!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.