Gå til innhold

Trenger noen tips til hvordan jeg skal overleve familieferien på hytta


Gjest Timari

Anbefalte innlegg

Gjest Timari

Drar på påskeferie til fjells i morgen. Vet at dette kan bli veldig stressende, på den andre siden så tror jeg ikke at jeg har godt av å bli hjemme alene og gruble heller.

Jeg venter Mensen og er ekstra sårbar og irritabel pga det.

men jeg er mest bekymret for om jeg kommer til å bryte helt sammen av angst. Vi kommer til å være flere på den hytta.

Har dere noen erfaringer på hvordan dere overlever en hytteferie med angst? Tar med meg litt ekstra Rivotril hvis jeg skulle trenge det, men...

noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bugge -jenta

Jeg bruker bare å si det slik det er eller kunne ha vært alt etter hvem jeg er sammen med, men uten å gi langversjonen av situasjonen.

1.Jeg har hatt det litt tøft i det siste, føler meg sliten og er litt nærtakende!

2.Jeg er i litt hormonell ubalanse for tiden (hehe, og lett fleipende tone)

3.Uff,jeg tror jeg driver og brygger på noe. Føler meg ikke helt i hundre.

3.Nå tror jeg at jeg holder på å få hodepine. Tar meg et par piller og tar det litt med ro.

(her kan man krype til sengs)

4. Fikk en trist nyhet angående familieanliggender, men skal prøve å ikke være en festbrems for det.

Kanskje jeg blir litt utenfor innimellom.

5. Jeg har fått mensen, og nåde den som kommer meg for nær, for jeg blør som en sil, og er hormonforstyrra og nærtakende som bare pokker!!!!

Finnes sikkert flere.

Dette går bra, timari!

Det er bare mennesker du skal være sammen med. De kommer ikke fra andre planeter. De har også mensen,(i hvertfall jentene) dårlige dager og alt mulig som kanskje du ikke vet halvparten av for den del. Ta med deg noe beroligende, og ha en fin påske. Allier deg med en , hvis det skulle være nødvendig. Det kan også lette og være beroligende.

Ha en riktig god påske. har en god følelse jeg:)

på dine vegne.

Påskeklem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timari

Jeg bruker bare å si det slik det er eller kunne ha vært alt etter hvem jeg er sammen med, men uten å gi langversjonen av situasjonen.

1.Jeg har hatt det litt tøft i det siste, føler meg sliten og er litt nærtakende!

2.Jeg er i litt hormonell ubalanse for tiden (hehe, og lett fleipende tone)

3.Uff,jeg tror jeg driver og brygger på noe. Føler meg ikke helt i hundre.

3.Nå tror jeg at jeg holder på å få hodepine. Tar meg et par piller og tar det litt med ro.

(her kan man krype til sengs)

4. Fikk en trist nyhet angående familieanliggender, men skal prøve å ikke være en festbrems for det.

Kanskje jeg blir litt utenfor innimellom.

5. Jeg har fått mensen, og nåde den som kommer meg for nær, for jeg blør som en sil, og er hormonforstyrra og nærtakende som bare pokker!!!!

Finnes sikkert flere.

Dette går bra, timari!

Det er bare mennesker du skal være sammen med. De kommer ikke fra andre planeter. De har også mensen,(i hvertfall jentene) dårlige dager og alt mulig som kanskje du ikke vet halvparten av for den del. Ta med deg noe beroligende, og ha en fin påske. Allier deg med en , hvis det skulle være nødvendig. Det kan også lette og være beroligende.

Ha en riktig god påske. har en god følelse jeg:)

på dine vegne.

Påskeklem.

Tusen takk Bugge :) Har iallefall fått mensen nå så nå håper jeg at den verste premenstruelle perioden er ferdig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...