flisa Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 "Noen enkle sjeler (meg inkl.) lever forøvrig et rikt liv uten ræva full av penger. Kan anbefales :-) " Og andre (meg inkludert) har greit med penger, men ikke mye mer. Jepp -og det er stor forskjell på å være blakk og det å være fattig 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Luksusprostituert Ja, det er vel den eneste måten å tjene bra med penger på en rask måte ) 0 Siter
Gjest sussilei Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Det spørs jo hvor rik du har tenkt å bli, da.... I går leste jeg at noen superavisbud tjente en million i året!! Lurer på hvordan det er mulig?!? De var visst super - reservebud eller noe sånt. En mill i året gjør deg ikke søkkrik, men de fleste burde greie å leve på det... 0 Siter
collins Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Man kan spare seg rik. Ungkar/gnier er en god kombinasjon. Ikke rik, i ordets rette betydning. Det går aldri som arbeidstager. 0 Siter
collins Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Joda, det kan man. Akkurat det skal du få probelmer med å overbevise meg om. Er man gjerrig, så kan man kanskje legge seg opp et par millioner gjennom et liv, men det er for lite til å bli betegnet som rik. 0 Siter
collins Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Hva er wgi? Ja, en pyramide der man svindler sine venner og familie. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Ikke rik, i ordets rette betydning. Det går aldri som arbeidstager. Jeg jobba på Norsk Jernverk med en gnier. Når han pensjonerte seg flytta han til Son, kjøpte opp land og strand. Der fortsatte han å gnie til han daua. 0 Siter
collins Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Jeg jobba på Norsk Jernverk med en gnier. Når han pensjonerte seg flytta han til Son, kjøpte opp land og strand. Der fortsatte han å gnie til han daua. Man er ikke rik før man har minst 20 millioner, etter min mening. 0 Siter
Gjest Kåre med Håret Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Akkurat det skal du få probelmer med å overbevise meg om. Er man gjerrig, så kan man kanskje legge seg opp et par millioner gjennom et liv, men det er for lite til å bli betegnet som rik. Det finnes arbeidstagere i dette landet som mottar både 3 og 4 mill i årsinntekt. Vet ikke hvor du legger lista, men det bør være et godt utgangspunkt, hvertfall. Har du lyst på høyere lønn, er det bare å flytte til utlandet. 0 Siter
collins Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Det finnes arbeidstagere i dette landet som mottar både 3 og 4 mill i årsinntekt. Vet ikke hvor du legger lista, men det bør være et godt utgangspunkt, hvertfall. Har du lyst på høyere lønn, er det bare å flytte til utlandet. Problemet er at skattenivået for arbeidsinntekter på 3-4 millioner er så høyt, at man neppe blir rik, i ordets rette betydning av begrepet. Men de som tjener såpass mye, er som regel ledere i store bedrifter, som i tillegg til lønna har kjøpt billige aksjer og som også har et opsjonsprogram. 0 Siter
petter smart Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 For å bli rik på kort tid må du enten vinne i lotto e.l., begå en forbrytelse, arve en ukjent rik onkel eller selge kroppen din. Mer realistisk er å finne på noe nytt og starte en egen bedrift. Evt ha flere jobber. 0 Siter
Molly Mandy Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Ikke alle kan bli det: http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/42/426/426580/sms3_280.jpg He he he.... nå er det nå engang sånn at alle har sine lyster. Denne kunne nok ha funnet sitt nisjemarked hun også. :-) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 He he he.... nå er det nå engang sånn at alle har sine lyster. Denne kunne nok ha funnet sitt nisjemarked hun også. :-) Klart det, men ikke luksusklasse:-) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Man er ikke rik før man har minst 20 millioner, etter min mening. Nå begynte jo han å bruke penger når han ble pensjonist. Han kjøpte hus, båt og tomtområder, og dette måtte jo koste litt i Son. Er ikke dette et kakseområde? 0 Siter
Hawkwind Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Om du er flink til å prate for deg: Telefonselger med provisjonsbasert lønn. Ellers er det få realistiske muligheter til å bli rik på -kort- tid. På lengre sikt: En greit betalt jobb med muligheter for å jobbe mye overtid. Eventuelt to jobber, en på dagtid og en på kveldstid. 0 Siter
Gjest Iznowgood_the one and only Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Kjøp vinnerloddet på lotto'n 0 Siter
amber sun Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Jeg vil også bli rik! Så jeg følger spent med på tråden om noen har noen supre forslag...hittil var det ikke så mange fristende tilbud....hm 0 Siter
Velouria Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Jeg vil også bli rik! Så jeg følger spent med på tråden om noen har noen supre forslag...hittil var det ikke så mange fristende tilbud....hm Du kan jo smugle og selge dop? 0 Siter
amber sun Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Du kan jo smugle og selge dop? hehe det er sikkert lukreativt, men aaaltfor mye risiko involvert. Må nok finne på noe annet... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.