Velouria Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 hehe det er sikkert lukreativt, men aaaltfor mye risiko involvert. Må nok finne på noe annet... Enig, det er ikke noe for meg heller. 0 Siter
flisa Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Problemet er at skattenivået for arbeidsinntekter på 3-4 millioner er så høyt, at man neppe blir rik, i ordets rette betydning av begrepet. Men de som tjener såpass mye, er som regel ledere i store bedrifter, som i tillegg til lønna har kjøpt billige aksjer og som også har et opsjonsprogram. Jeg må si jeg syns folk med en såpass inntekt er rike, jeg! 0 Siter
flisa Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Nå begynte jo han å bruke penger når han ble pensjonist. Han kjøpte hus, båt og tomtområder, og dette måtte jo koste litt i Son. Er ikke dette et kakseområde? Jo - både og 0 Siter
collins Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Jeg må si jeg syns folk med en såpass inntekt er rike, jeg! Toppledere blir nok rike først og fremst via bonuser og opsjoner, ikke av grunnlønna. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.