Gjest kari trestakk Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg trenger to par ski innen i morgen formiddag. Kan jeg bare gå i butikken:Kjøpe,betale og ta med meg,eller må jeg vente på montering av bindinger og slikt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest du må vente på skia ja Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 bindingene må monteres 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doff Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Stikk på butikken du, og forklar at du trenger de så snart som mulig. Tenker du spaserer ut av butikken med et par ski innen 1 time. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engel 49+ Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 ellers kan du leie ski! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonymus Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 bindingene må monteres men så er det heller ikke så vanskelig å montere selv da;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.