Gjest naiv sikkert Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Er det noen som kan hjelpe meg å skjønne dette? Hvordan kan man få noe utbytte av å kjøpe sex? Hvordan kan det føles bra å ha sex med en person som kun gjør det for penger og ikke fordi h*n har lyst på deg? Personen som selger sexen vil mest sannsynlig håpe det er over snart og ting i den duren. Man kan jo umulig få bedre selvtillit av det, siden det jo ikke var noen som ville ha en. Er det ikke like bra å onanere da? Greit nok at man da ikke får kroppskontakt med en annen, men er det så bra å ha det med en som ikke liker en da? Hva med å gå på byen å sjekke opp noen, eller finne noen på nett? Noen som i det minste gjør det fordi h*n har lyst til å gjøre noe med deg? Som dere skjønner så har jeg liksom ikke skjønt hvordan det å kjøpe sex kan være bra på noen måte. Håper folk kan hjelpe meg å belyse dette, gjøre ting litt klarere for meg. Og til slutt, hvem er det som kjøper sex egentlig? Er det single folk, som ikke får noe andre steder, er det folk som ikke får det de vil hjemme, er det unge for å tøffe seg og miste dyden, eller hva? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178482-kj%C3%B8p-av-sex/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barbeinten Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Sex kjøpes(som regel av menn) i alle aldre, alle samfunnslag. Menns seksualitet retter seg mot kvinnekroppen. Særlig underlivet deres, og det at kvinnen "gjør ting" med deres kjønnsorgan, som er spennende. Menn som er i et forhold, kan få det samme hjemme, men det er "det nye" som trigger. Når man kjøper sex, så er det en "grei og rask deal", uten noen forpliktelser. Man får faktisk tilfredstilt sine ønsker og lyster, men er veldig klar over at det er en økonomisk motivert handling hos partneren. Men disse jentene er da ofte svært hyggelige og koselige, de har faktisk et ønske om at kjøperen skal få en opplevelse han er fornøyd med. Forøvrig, så kan jeg ikke helt se det store i å plukke opp en gatehore, som man tar en kort runde med i bilen. jeg har mer sans for "gledeshus" i utlandet, der man kan være sammen med kvinnen i flere timer, selv om det koster noe mer. Mange menn drømmer om to jenter samtidig, det ønsket får de oppfylt på et slikt sted hvis de ønsker det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178482-kj%C3%B8p-av-sex/#findComment-1196801 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest naiv sikkert Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Sex kjøpes(som regel av menn) i alle aldre, alle samfunnslag. Menns seksualitet retter seg mot kvinnekroppen. Særlig underlivet deres, og det at kvinnen "gjør ting" med deres kjønnsorgan, som er spennende. Menn som er i et forhold, kan få det samme hjemme, men det er "det nye" som trigger. Når man kjøper sex, så er det en "grei og rask deal", uten noen forpliktelser. Man får faktisk tilfredstilt sine ønsker og lyster, men er veldig klar over at det er en økonomisk motivert handling hos partneren. Men disse jentene er da ofte svært hyggelige og koselige, de har faktisk et ønske om at kjøperen skal få en opplevelse han er fornøyd med. Forøvrig, så kan jeg ikke helt se det store i å plukke opp en gatehore, som man tar en kort runde med i bilen. jeg har mer sans for "gledeshus" i utlandet, der man kan være sammen med kvinnen i flere timer, selv om det koster noe mer. Mange menn drømmer om to jenter samtidig, det ønsket får de oppfylt på et slikt sted hvis de ønsker det. Så det du sier er at for noen menn så spiller det ingen som helst verdens rolle hva de puler bare det "har fitte" som det heter grovt... Det er revnende likegyldig for dem hva personen som har fitta måtte mene/synes, bare de får stukket snabben i ei fitte? Er det virkelig så mekanisk for mange menn? Fitte er fitte liksom? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178482-kj%C3%B8p-av-sex/#findComment-1196817 Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Så det du sier er at for noen menn så spiller det ingen som helst verdens rolle hva de puler bare det "har fitte" som det heter grovt... Det er revnende likegyldig for dem hva personen som har fitta måtte mene/synes, bare de får stukket snabben i ei fitte? Er det virkelig så mekanisk for mange menn? Fitte er fitte liksom? Det kjennes nok bedre med ei dame enn høyrehånda. Noen kicker vel på nettopp det å kjøpe også. Det litt ulovelige. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178482-kj%C3%B8p-av-sex/#findComment-1196830 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barbeinten Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Så det du sier er at for noen menn så spiller det ingen som helst verdens rolle hva de puler bare det "har fitte" som det heter grovt... Det er revnende likegyldig for dem hva personen som har fitta måtte mene/synes, bare de får stukket snabben i ei fitte? Er det virkelig så mekanisk for mange menn? Fitte er fitte liksom? I noen tilfeller, ja, så er det tilfredstillende å bare pule ei fitte, eller bli sugd av en god jentemunn. Men man vil selvfølgelig ikke basere sitt sexliv på å kjøpe jenter. Også menn har behov for å oppleve den sexen som en sterk forelskelse gir. I forhold til den, så kommer kjøpesex langt ned på lista. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178482-kj%C3%B8p-av-sex/#findComment-1196847 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest naiv sikkert Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 I noen tilfeller, ja, så er det tilfredstillende å bare pule ei fitte, eller bli sugd av en god jentemunn. Men man vil selvfølgelig ikke basere sitt sexliv på å kjøpe jenter. Også menn har behov for å oppleve den sexen som en sterk forelskelse gir. I forhold til den, så kommer kjøpesex langt ned på lista. Ja, men likevel. Jeg, og sikkert mange andre jenter (og gutter også sikkert) kunne ikke blitt kåt på en mann som var hore... Jeg kunne sikkert hatt sex med ham om jeg måtte, men ville ikke blitt kåt, eller fått noen glede ut av det... Menn kan tydeligvis pule hva som helst de da... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178482-kj%C3%B8p-av-sex/#findComment-1196878 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barbeinten Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Ja, men likevel. Jeg, og sikkert mange andre jenter (og gutter også sikkert) kunne ikke blitt kåt på en mann som var hore... Jeg kunne sikkert hatt sex med ham om jeg måtte, men ville ikke blitt kåt, eller fått noen glede ut av det... Menn kan tydeligvis pule hva som helst de da... Du må nok innse, hvis det er en stor overraskelse, at naturen har lagt noen litt andre nyanser i menns seksualitet enn i kvinners. Det er sikkert gjort for å sikre artens videre forplantning. Menn har ikke alltid behov for en "stor romantisk pakke" rundt sexen sin. Heller ikke alle kvinner har det alltid. Syns vel ikke man skal karakterisere naturens mekanismer som noe laverestående. Men det er som noen her sier, det er en avansert form for onani. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178482-kj%C3%B8p-av-sex/#findComment-1196911 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest naiv sikkert Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Du må nok innse, hvis det er en stor overraskelse, at naturen har lagt noen litt andre nyanser i menns seksualitet enn i kvinners. Det er sikkert gjort for å sikre artens videre forplantning. Menn har ikke alltid behov for en "stor romantisk pakke" rundt sexen sin. Heller ikke alle kvinner har det alltid. Syns vel ikke man skal karakterisere naturens mekanismer som noe laverestående. Men det er som noen her sier, det er en avansert form for onani. Så du mener at kvinner fra naturens side trenger romantikk rundt for å formere seg.. det tror ikke jeg noe på.. det holder jo at hun er motakelig for et knull sånn sett da. Jeg tror menn tviholder på myten om at de er så enkle sånn, for å ha en unnskyldning til å knulle rundt på andre damer... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178482-kj%C3%B8p-av-sex/#findComment-1196930 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyasinth bouquet Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Skjønner det godt, jeg! Tenk å betale for sexen, slippe tenke på om jeg selv yter det den andre vil eller ønsker eller behøver! Tenk å kunne ta det jeg selv vil ha - uten kvaler eller frykt for å ikke bli likt av den andre? Penger gir meg "rettigheten" til å være bare enkelt og redelig meg selv seksuelt. Og ikke trenger jeg å tenke på dagen derpå, heller. Ikke noe som forventes av meg i morgen, for da er ikke han jeg betalte der lenger. Han har fått det han ba om - penger. Slippe stille med frokost på senga, kle meg slik at han fortsetter å ha lyst på meg, holde meg slank eller bekymre meg over appelsinhuden. Ånei, jeg ser massevis av fordeler ved betalt sex. Vurderer det nesten selv. For har man først kommet følelsesmessig og/eller seksuelt til kort overfor en partner en (eller flere) ganger, frister det ikke til å forsøke igjen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178482-kj%C3%B8p-av-sex/#findComment-1196945 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest naiv sikkert Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Skjønner det godt, jeg! Tenk å betale for sexen, slippe tenke på om jeg selv yter det den andre vil eller ønsker eller behøver! Tenk å kunne ta det jeg selv vil ha - uten kvaler eller frykt for å ikke bli likt av den andre? Penger gir meg "rettigheten" til å være bare enkelt og redelig meg selv seksuelt. Og ikke trenger jeg å tenke på dagen derpå, heller. Ikke noe som forventes av meg i morgen, for da er ikke han jeg betalte der lenger. Han har fått det han ba om - penger. Slippe stille med frokost på senga, kle meg slik at han fortsetter å ha lyst på meg, holde meg slank eller bekymre meg over appelsinhuden. Ånei, jeg ser massevis av fordeler ved betalt sex. Vurderer det nesten selv. For har man først kommet følelsesmessig og/eller seksuelt til kort overfor en partner en (eller flere) ganger, frister det ikke til å forsøke igjen. "Tenk å betale for sexen, slippe tenke på om jeg selv yter det den andre vil eller ønsker eller behøver! " Dette er normalt ikke noe problem i et parforhold da... "Tenk å kunne ta det jeg selv vil ha - uten kvaler eller frykt for å ikke bli likt av den andre? " Igjen.. sjelden et problem i et parforhold... "Penger gir meg "rettigheten" til å være bare enkelt og redelig meg selv seksuelt. " Ikke noe problem det heller i et forhold, man snakker da, og av og til får den ene det den vil av og til den andre.. "Og ikke trenger jeg å tenke på dagen derpå, heller. Ikke noe som forventes av meg i morgen, for da er ikke han jeg betalte der lenger. Han har fått det han ba om - penger. Slippe stille med frokost på senga, kle meg slik at han fortsetter å ha lyst på meg, holde meg slank eller bekymre meg over appelsinhuden." Jøss, du har aldri vært i noe bra forhold du har du?? "Ånei, jeg ser massevis av fordeler ved betalt sex. Vurderer det nesten selv. For har man først kommet følelsesmessig og/eller seksuelt til kort overfor en partner en (eller flere) ganger, frister det ikke til å forsøke igjen." Så det faktum at personen ikke tenner på deg, men heller "hater" deg, spiller ingen rolle? Tror nok det ikke føøes så bra etterpå. Men kan jo skjønne at hvis folk har så store problemer i et forhold som det du skisserte, så er det vel ikke lett å få sex på vanlig måte. men jeg er klar over at mange "avvikere" kjøper sex, jeg er mer interessert i å vite hva som gjør at folk som faktisk kan få sex ellers gjør det. Om de ikke har en hore fetisj da... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178482-kj%C3%B8p-av-sex/#findComment-1196962 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Så du mener at kvinner fra naturens side trenger romantikk rundt for å formere seg.. det tror ikke jeg noe på.. det holder jo at hun er motakelig for et knull sånn sett da. Jeg tror menn tviholder på myten om at de er så enkle sånn, for å ha en unnskyldning til å knulle rundt på andre damer... *Flirer* Jeg trenger ikke romantikk! Men det kom neppe som noen bombe for de som kjenner meg her inne. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178482-kj%C3%B8p-av-sex/#findComment-1196969 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Noen får seg ikke noe annet. Mange er i forhold, som partneren (og kanskje de selv) definerer som bra. De er ute etter noe de ikke får hjemme. De som selger er avhengig av å skape inntrykk av at de selv liker det, det beste er så klart å ha noen faste gjengangere som er fornøyde. Om mennene innerst inne tror de tilfører selger noe annet enn penger vet jeg ikke. Har vanskelig for å tro at de som er oppegående tror det, men de er jo avhengige av å rettferdiggjøre gjerningen for seg selv, så kanskje. Klart det er kjipt når fyren aldri kommer, men det må jo høre til gamet at det av og til tar lang tid. Å sammenligne det med onani er tullball, det er så klart noe annet å ha sex med et varmt, levende menneske. Det jeg ikke skjønner, er at de ikke er redde for sykdommer. Greit at de fleste bruker kondom, men det er ikke 100% sikkert. Tipper alle sier de alltid bruker det også, men det tror jeg ikke noe på. Uansett kan det skje noe med kondomet, det sprekker eller faller av, av og til. Når det gjelder selvtillitten, kommer det jo an på hvilket nivå den er på i utgangspunktet, ikke sant?! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178482-kj%C3%B8p-av-sex/#findComment-1196976 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barbeinten Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Så du mener at kvinner fra naturens side trenger romantikk rundt for å formere seg.. det tror ikke jeg noe på.. det holder jo at hun er motakelig for et knull sånn sett da. Jeg tror menn tviholder på myten om at de er så enkle sånn, for å ha en unnskyldning til å knulle rundt på andre damer... Du virker ganske bitter? Kvinner kan faktisk også bli kåte i nærheten av andre menn enn sin egen. Det er alle swingerklubber et eksempel på. Men de bærer med seg en kultur, som overhodet ikke tillater at de kjøper seg et nummer. Kvinner som evt kjøper sex, er heldige, for de har jo en større garanti for at "selgeren" begjærer de, da han er nødt til å få ereksjon for å gi valuta for pengene. "Selgeren" for oss menn, klarer seg med litt glidemiddel.;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178482-kj%C3%B8p-av-sex/#findComment-1196977 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyasinth bouquet Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 "Tenk å betale for sexen, slippe tenke på om jeg selv yter det den andre vil eller ønsker eller behøver! " Dette er normalt ikke noe problem i et parforhold da... "Tenk å kunne ta det jeg selv vil ha - uten kvaler eller frykt for å ikke bli likt av den andre? " Igjen.. sjelden et problem i et parforhold... "Penger gir meg "rettigheten" til å være bare enkelt og redelig meg selv seksuelt. " Ikke noe problem det heller i et forhold, man snakker da, og av og til får den ene det den vil av og til den andre.. "Og ikke trenger jeg å tenke på dagen derpå, heller. Ikke noe som forventes av meg i morgen, for da er ikke han jeg betalte der lenger. Han har fått det han ba om - penger. Slippe stille med frokost på senga, kle meg slik at han fortsetter å ha lyst på meg, holde meg slank eller bekymre meg over appelsinhuden." Jøss, du har aldri vært i noe bra forhold du har du?? "Ånei, jeg ser massevis av fordeler ved betalt sex. Vurderer det nesten selv. For har man først kommet følelsesmessig og/eller seksuelt til kort overfor en partner en (eller flere) ganger, frister det ikke til å forsøke igjen." Så det faktum at personen ikke tenner på deg, men heller "hater" deg, spiller ingen rolle? Tror nok det ikke føøes så bra etterpå. Men kan jo skjønne at hvis folk har så store problemer i et forhold som det du skisserte, så er det vel ikke lett å få sex på vanlig måte. men jeg er klar over at mange "avvikere" kjøper sex, jeg er mer interessert i å vite hva som gjør at folk som faktisk kan få sex ellers gjør det. Om de ikke har en hore fetisj da... Ja, naiv er du. Det er bare å slå opp under seksualitet og samliv her på DOL, så ser du hvor enkelt det er å være i forhold. Menn vil ha sex nesten hele tida - kvinner vil ha nærhet. Når de ikke kan få det i et forhold, kan det være et fullgodt alternativ å kjøpe seg sex. Det kan til og med være et mye ærligere alternativ, når man vil ha sex av og til og ikke flere ganger i uka. Om jeg har opplevd bare elendige forhold? Tja - jeg har vel vært gjennom helt gjennomsnitts forhold med menn som vil ha mer enn jeg vil gi, som vil ha slankere kropp og yppigere pupper og mer smil enn de får. For ikke å snakke om eksperimentere både med det ene og det andre, som ikke jeg vil eller orker. Og sant å si er _jeg_ så naiv at jeg faktisk ikke tror at en mann som selger meg sex, hater meg. Og det er helt ok at han ikke elsker meg, faktisk bedre det - enn å være "elsket". 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178482-kj%C3%B8p-av-sex/#findComment-1196991 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Du virker ganske bitter? Kvinner kan faktisk også bli kåte i nærheten av andre menn enn sin egen. Det er alle swingerklubber et eksempel på. Men de bærer med seg en kultur, som overhodet ikke tillater at de kjøper seg et nummer. Kvinner som evt kjøper sex, er heldige, for de har jo en større garanti for at "selgeren" begjærer de, da han er nødt til å få ereksjon for å gi valuta for pengene. "Selgeren" for oss menn, klarer seg med litt glidemiddel.;-) Du er litt naiv om du tror alle swingersdamer er så veldig kåte. De stedene jeg har hørt om har et krav om at man skal ha med seg partner, men denne kan jo godt være en prostituert. Den klubben i Trondheim var jo full av prostituerte - og sikkert mange menn som trodde de var kjempekåte og dødsklare for dem ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178482-kj%C3%B8p-av-sex/#findComment-1197005 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barbeinten Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Du er litt naiv om du tror alle swingersdamer er så veldig kåte. De stedene jeg har hørt om har et krav om at man skal ha med seg partner, men denne kan jo godt være en prostituert. Den klubben i Trondheim var jo full av prostituerte - og sikkert mange menn som trodde de var kjempekåte og dødsklare for dem ;-) Når har jeg sagt at de kvinnene som oppsøker swinger-klubber, kommer alene? De aller fleste har faktisk med seg sin mann/kjæreste. Der er det fullt ut "lovlig" å være kåt sammen med en annen mann enn sin egen. Mange kvinner liker det. Og deres menn liker at de er kåte der med en annen, slik kvinnen kan bli kåt av at han knuller en annen, og at de har partnerbytte, på samme rom.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178482-kj%C3%B8p-av-sex/#findComment-1197019 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Den mest vanlige kjøperen er gifte menn mellom 25 og 40 år med barn. Jeg fatter heller ikke at noen gidder å kjøpe sex men har hørt at grunnen er at det er lettvint og at man slipper noe om og men. Jeg er helt enig med deg at disse mennene antagelig ville ha større utbytte av å onanere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178482-kj%C3%B8p-av-sex/#findComment-1197057 Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 *Flirer* Jeg trenger ikke romantikk! Men det kom neppe som noen bombe for de som kjenner meg her inne. ;o) hehe, nei Lillemus. Det var ingen bombe, nei Romantikk meg her og der, nei, noen ganger er det noe ganske annet en trenger! *s* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178482-kj%C3%B8p-av-sex/#findComment-1197099 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pirko Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Er jo litt enkelt for damer å si dette. For en dame er det ikke noe problem å få seg napp på en bar, selv om hun ikke ser særlig bra ut. For en mann kan det være vanskelig selv om mannen ser ganske bra ut. I fjor var en stod en mannlig modell nede på aker brygge og spurte damer som gikk forbi, om de hadde lyst på sex, men ingen ville. Det stod en modell dame ved siden av og stilte akkurat det samme spm til menn..og her var svarene noe helt annet ja. Er ikke alle menn som gidder å sitte å "manipulere"/kurtisere damer i timesvis på en bar for å få seg et nummer... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178482-kj%C3%B8p-av-sex/#findComment-1197115 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 "Hva med å gå på byen å sjekke opp noen, eller finne noen på nett?" Heh-heh..."massasje-leilighetene" (les: bordellene) er stappfulle natt til lørdag og natt til søndag. Man trenger ikke engang ha vært på et sånt sted for å se set - det er bare å se på antall pirattaxier som står utenfor disse stedene på den tiden. Det er nok en del som sjelden får napp på byen, og løser det med en tur til f.eks. munkedamsveien. "Og til slutt, hvem er det som kjøper sex egentlig? Er det single folk, som ikke får noe andre steder, er det folk som ikke får det de vil hjemme, er det unge for å tøffe seg og miste dyden, eller hva?" Det er nok alle de typene du skisserer der, pluss noen til. ".................................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178482-kj%C3%B8p-av-sex/#findComment-1197419 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.