Gå til innhold

Kunne du ha tenkt deg å bli sammen med noen som du ikke syns var så attraktiv utseende messig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså noen som var god og ivaretakende. Men bare ikke pen i det heletatt?  

Mann eller kvinne

Anonymkode: 6801d...b4b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En partner trenger for min del ikke være pen eller attraktiv på en konvensjonell måte.

Et skjevt smil eller et ertende glimt i øyet… Sjarm og personlige egenskaper betyr så mye mer enn et pent ytre. Tenker dette også handler om modenhet. 

Ellers blir jo gjerne mennesker vakre i våre øyne, nettopp fordi man blir glad i dem. 

Anonymkode: 08f3e...78e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

En partner trenger for min del ikke være pen eller attraktiv på en konvensjonell måte.

Et skjevt smil eller et ertende glimt i øyet… Sjarm og personlige egenskaper betyr så mye mer enn et pent ytre. Tenker dette også handler om modenhet. 

Ellers blir jo gjerne mennesker vakre i våre øyne, nettopp fordi man blir glad i dem. 

Anonymkode: 08f3e...78e

Antar at du er kvinne👍

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Altså noen som var god og ivaretakende. Men bare ikke pen i det heletatt?  

Mann eller kvinne

Nei, jeg kunne ikke vært sammen med en jeg ikke syntes var attraktiv, men det betyr ikke at han nødvendigvis måtte være pen eller kjekk i andres øyne.

Skrevet
Ekstra skrev (1 time siden):

Nei, jeg kunne ikke vært sammen med en jeg ikke syntes var attraktiv, men det betyr ikke at han nødvendigvis måtte være pen eller kjekk i andres øyne.

Enig med deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...