AnonymBruker Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli Altså noen som var god og ivaretakende. Men bare ikke pen i det heletatt? Mann eller kvinne Anonymkode: 6801d...b4b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli En partner trenger for min del ikke være pen eller attraktiv på en konvensjonell måte. Et skjevt smil eller et ertende glimt i øyet… Sjarm og personlige egenskaper betyr så mye mer enn et pent ytre. Tenker dette også handler om modenhet. Ellers blir jo gjerne mennesker vakre i våre øyne, nettopp fordi man blir glad i dem. Anonymkode: 08f3e...78e 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (16 minutter siden): En partner trenger for min del ikke være pen eller attraktiv på en konvensjonell måte. Et skjevt smil eller et ertende glimt i øyet… Sjarm og personlige egenskaper betyr så mye mer enn et pent ytre. Tenker dette også handler om modenhet. Ellers blir jo gjerne mennesker vakre i våre øyne, nettopp fordi man blir glad i dem. Anonymkode: 08f3e...78e Antar at du er kvinne👍 Anonymkode: 6801d...b4b 0 Siter
Ekstra Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Altså noen som var god og ivaretakende. Men bare ikke pen i det heletatt? Mann eller kvinne Anonymkode: 6801d...b4b Nei, jeg kunne ikke vært sammen med en jeg ikke syntes var attraktiv, men det betyr ikke at han nødvendigvis måtte være pen eller kjekk i andres øyne. 3 Siter
påskelilje Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli Ekstra skrev (1 time siden): Nei, jeg kunne ikke vært sammen med en jeg ikke syntes var attraktiv, men det betyr ikke at han nødvendigvis måtte være pen eller kjekk i andres øyne. Enig med deg! 1 Siter
stjernestøv Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli Jeg tiltrekkes mest av personlighet og indre verdier. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli Jeg er sikker på at jeg har et helt ordinært utseende, men for mine to kjærester har jeg vært verdens vakreste kvinne! Når man blir glad i noen blir de jo vakre i dine øyne ❤️ Anonymkode: 50d3f...a51 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli Neppe, men hva som er attraktivt finnes det ingen fasit på. Filmstjerne penhet syntes jeg er helt uinteressant. Anonymkode: c28b8...6bd 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.