Gå til innhold

lese gamle innlegg

Gjest dina2

Anbefalte innlegg

Gjest dina2

Pleide å være her inne for endel år siden ca 2000, kunne tenke meg å lese noen av innleggene jeg skreiv da, men har glemt nicket jeg hadde på den tiden. Noen som vet hvordan jeg blr tilbake noen år, uten å måtte klikke 5 millioner ganger på eldre innlegg.

Går det an å søke årstall eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dina2

Tror innleggene forsvinner med tiden. Det synes jeg er helt greit.

Nei, satt og klikka en dag og kom helt fram til 2002, så det trur jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Russel

50 000 svar fra fagpersonell !

Over en million innlegg i forum! Sist oppdatert: Alltid!

Portaler>> Graviditet&fødsel | Barn | Sex&Samliv | Kvinnen | Mannen | Sykdom | Livsstil&Kost | Psykiatri | Alternativ

Forsiden

Still spørsmål

Sjekk svar

Forum

Helsenytt

Min side

100 nyeste

Emneoversikt

Søkesiden

Status:

Sjekk status på spørsmål ved å skrive inn referansenr:

Måling:

Bør det innføres sukkeravgift på brus?

Ja

Nei

Vet ikke

Siste svar

Hva er grunnen til at noen foreldre ikke elsker barnet sitt? Han har sluttet å elske meg Er det noe jeg kan gjøre? Svake, dog regelmessige, mensblødninger Spiral Jeg er opperert for Endometriose Regelmessig mens men ikke gravid Ca. corporis uteri Åsemor hater dere alle!

Spør oss!

Allergi Alternativ beh. Amming Astma Barnemedisin Dag/nattevæting Foreldre-småbarn Graviditet Gynekologi Hjerte-karsykd. Hud og hår Idrett og trening Idrettslegen Infeksjonsmedisin Jordmor Kjønnssykdommer Lungesykdommer Plastikkirurgi Reise Samliv Seksualitet Tannhelse

Diskutér!

Adopsjon Allmennmedisin Apotekeren Bokstavbarn Data Diabetes Eldreforum Et barn for lite.. Fastlege Foreldre-tenåringer Funksjonshemn. Hodepine Impotens Inkontinens Kroniske sykdommer Legemidler Livssyn og etikk Mat og ernæring Meldinger Overgrep Psykiatri Rusterapi - fagpersoner Rusterapi - likesinnede Røykeslutt Spiseforstyrrelser Trygdespørsmål Ufrivillig barnløshet Ungdomsforum Urinlekkasje Urinveier Vil bli gravid Webmaster Åpent forum

Besøk våre annonsører:

Doktor Online er en norsk møteplass om helse og livskvalitet. Her treffer du en rekke av landets fremste leger, jordmødre og andre fagfolk. Du kommer også i kontakt med andre mennesker med erfaring, opplevelser og kunnskap som kan være nyttig for deg.

Tjenesten er eiet av Doktor Online AS. Ansvarlig redaktør og daglig leder er Endre Madsbu. Medisinsk ansvarlig er Thor-Øistein Endsjø. Doktor Online må bare brukes i samsvar med de vilkår som gjelder.

Hva kan Doktor Online hjelpe deg med?

Informasjon om personvern på Doktor Online.

Annonser: HS Media AS Tlf: 629 46903

E-post: [email protected]

Tekniske spørsmål vedrørende bruk av Doktor Online kan rettes til Webmaster

Øvrige henvendelser (ikke medisinske) rettes til [email protected]

Spørsmål av medisinsk art stilles i Doktor Onlines Forum.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell og har ikke forebyggende, helsebevarende eller rehabiliterende mål. For en sikker vurdering av medisinske problemstillinger, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesenet.

Doktor Online har konsesjon fra Datatilsynet .

Vi følger HONcode prinsippene fra Health on the Net Foundation

Doktor Online AS er et selskap i Hjemmet Mortensen-gruppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dina2

50 000 svar fra fagpersonell !

Over en million innlegg i forum! Sist oppdatert: Alltid!

Portaler>> Graviditet&fødsel | Barn | Sex&Samliv | Kvinnen | Mannen | Sykdom | Livsstil&Kost | Psykiatri | Alternativ

Forsiden

Still spørsmål

Sjekk svar

Forum

Helsenytt

Min side

100 nyeste

Emneoversikt

Søkesiden

Status:

Sjekk status på spørsmål ved å skrive inn referansenr:

Måling:

Bør det innføres sukkeravgift på brus?

Ja

Nei

Vet ikke

Siste svar

Hva er grunnen til at noen foreldre ikke elsker barnet sitt? Han har sluttet å elske meg Er det noe jeg kan gjøre? Svake, dog regelmessige, mensblødninger Spiral Jeg er opperert for Endometriose Regelmessig mens men ikke gravid Ca. corporis uteri Åsemor hater dere alle!

Spør oss!

Allergi Alternativ beh. Amming Astma Barnemedisin Dag/nattevæting Foreldre-småbarn Graviditet Gynekologi Hjerte-karsykd. Hud og hår Idrett og trening Idrettslegen Infeksjonsmedisin Jordmor Kjønnssykdommer Lungesykdommer Plastikkirurgi Reise Samliv Seksualitet Tannhelse

Diskutér!

Adopsjon Allmennmedisin Apotekeren Bokstavbarn Data Diabetes Eldreforum Et barn for lite.. Fastlege Foreldre-tenåringer Funksjonshemn. Hodepine Impotens Inkontinens Kroniske sykdommer Legemidler Livssyn og etikk Mat og ernæring Meldinger Overgrep Psykiatri Rusterapi - fagpersoner Rusterapi - likesinnede Røykeslutt Spiseforstyrrelser Trygdespørsmål Ufrivillig barnløshet Ungdomsforum Urinlekkasje Urinveier Vil bli gravid Webmaster Åpent forum

Besøk våre annonsører:

Doktor Online er en norsk møteplass om helse og livskvalitet. Her treffer du en rekke av landets fremste leger, jordmødre og andre fagfolk. Du kommer også i kontakt med andre mennesker med erfaring, opplevelser og kunnskap som kan være nyttig for deg.

Tjenesten er eiet av Doktor Online AS. Ansvarlig redaktør og daglig leder er Endre Madsbu. Medisinsk ansvarlig er Thor-Øistein Endsjø. Doktor Online må bare brukes i samsvar med de vilkår som gjelder.

Hva kan Doktor Online hjelpe deg med?

Informasjon om personvern på Doktor Online.

Annonser: HS Media AS Tlf: 629 46903

E-post: [email protected]

Tekniske spørsmål vedrørende bruk av Doktor Online kan rettes til Webmaster

Øvrige henvendelser (ikke medisinske) rettes til [email protected]

Spørsmål av medisinsk art stilles i Doktor Onlines Forum.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell og har ikke forebyggende, helsebevarende eller rehabiliterende mål. For en sikker vurdering av medisinske problemstillinger, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesenet.

Doktor Online har konsesjon fra Datatilsynet .

Vi følger HONcode prinsippene fra Health on the Net Foundation

Doktor Online AS er et selskap i Hjemmet Mortensen-gruppen

Var dette til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var dette til meg?

Det ser ut til at Russel har begynt med noe nytt. Kopiere og lime inn tekster som er fullstendig urelevante, for spørsmålet som stilles.

Sikkert bare en slags kreativ morsomhet, eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dina2

Det ser ut til at Russel har begynt med noe nytt. Kopiere og lime inn tekster som er fullstendig urelevante, for spørsmålet som stilles.

Sikkert bare en slags kreativ morsomhet, eller noe sånt.

Forøvrig trur jeg du var på dol i gamle dager også, mener jeg husker nicket ditt fra foreldreforum også ei som het Britt. Stemmer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig trur jeg du var på dol i gamle dager også, mener jeg husker nicket ditt fra foreldreforum også ei som het Britt. Stemmer det?

Ja og nei. :)

Jeg var her i gamle dager, dvs. siden '98, og jeg hadde et annet nick i begynnelsen, men det var nok ikke Britt.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, satt og klikka en dag og kom helt fram til 2002, så det trur jeg ikke

Det er forskjellig "lagringstid" på de forskjellige forumene tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dina2

Ja og nei. :)

Jeg var her i gamle dager, dvs. siden '98, og jeg hadde et annet nick i begynnelsen, men det var nok ikke Britt.

:)

Du missforsto, trudde ikke at du var Britt, men om du husket det nicket fra gammelt av. Har ikke sett det etter at jeg kom tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dina2

Det er forskjellig "lagringstid" på de forskjellige forumene tror jeg...

Ja, fant det ut no. Feks hud og hår helt tilbake til 2000, lett å klikke på de som ikke er så ofte innlegg på, men værre med foreldrweforum småbarn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du missforsto, trudde ikke at du var Britt, men om du husket det nicket fra gammelt av. Har ikke sett det etter at jeg kom tilbake.

http://www.doktoronline.no/wacms/search/search.wa2?_cmd=search_forum&op=and&search=britt&count=100&type=author&x=45&y=4

Ser ut for at nicket Britt ble brukt mest i 2002, men det kan jo hende at innlegg fra 2000 ikke eksisterer lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sånn å forstå. Da misforsto jeg ja.

Husker vel ganske vagt en Britt, ja. Men det er lenge siden hun skrev noe tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du fortelle meg hvilket forum du var mest aktiv på?

Kan prøve å lete opp noe fra det forumet, kanskje du kjenner igjen nicket ditt når du ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dina2

Kan du fortelle meg hvilket forum du var mest aktiv på?

Kan prøve å lete opp noe fra det forumet, kanskje du kjenner igjen nicket ditt når du ser det.

Takk, men det gjor du med den forrige linken. Var å så på foreldreforum helt tilbake til 2000, men fant ikke noe som jeg kjente igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, men det gjor du med den forrige linken. Var å så på foreldreforum helt tilbake til 2000, men fant ikke noe som jeg kjente igjen.

Prøv å søke på noe av det du skrev på den tiden. Plukk ut 2-3 spesielle ord du mener var med i diskusjonen. Skriv dem inn og søk i innlegg og huk av for forumet det ble skrevet i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dina2

Tror innleggene forsvinner med tiden. Det synes jeg er helt greit.

Du kom over et nick Sier Du Det, synes det lignet litt på ditt, iallefall samme bokstaver. Kjenner du til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Du kom over et nick Sier Du Det, synes det lignet litt på ditt, iallefall samme bokstaver. Kjenner du til det?

Nei, det nicket har jeg aldri hørt om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente Britt (IRL).

Mulig hun ikke har tilgang på internett lenger

Hun var i alle fall aktiv her inne for et par år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...