Gå til innhold

Uro, men samtidig trøtt


Cilien

Anbefalte innlegg

Jeg er så utrolig trøtt for tiden, og vil helst sove hele døgnet. Jeg sover 8 timer om natten, men er trøtt 2 timer etterpå. både på formiddagen og ettermiddagen, og llegger jeg meg ned, sovner jeg. Jeg blir trøtt av alt jeg gjør og føler meg sliten.

Samtidig føler jeg meg utrolig urolig i kroppen og klarer ikke å sitte stille og gjøre en ting om gangen, og det kribler hvis jeg sitter i sofaen.

Jeg synes disse to tendensene er så motstridende, og de passer liskom ikke sammen, og jeg har det ikke bra,

Jeg er 28 år, og har vært plaget av depresjoner de siste årene, og går på cipramil og orfiril, men har følt meg bedre humørmessig de siste månedene.

Kan jeg være på veg inn i en ny depresjon, eller hva er dette for noe?

Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nickless

Hei

Jeg hadde det slik en periode i februar. Jeg var tappet totalt for krefter og sto jeg opp tok jeg bare en røyk og gikk i senga igjen.

Slik holdt det på 1-2 uker. Jeg ble veldig deprimert ved tanke på at de jeg bor sammen med skulle lide av dette og jeg fikk derfor stor skyldfølelse i tillegg.

Men med meg gikk det over,og jeg ble meg selv igjen. Energien kom tilbake og vonde tanker slapp taket.

Jeg har det slik hvert år på den tiden,jeg vet ikke annet enn at det må være vårslapphet (med meg),eller en nedtur etter lange mørke måneder.

Jeg klarte simpelten ikke_å_våkne!

Jeg hadde ikke uro.

Jeg er kvinne på 39,og har hatt depresjoner siden barndom (verst i 20-årsalderen, lettere depresjoner de siste årene).

Ta tiden til hjelp så går det sikkert over.

Klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...