Gå til innhold

Lage oppslagstavle selv!

bb71

Anbefalte innlegg

JEg skal ha en diger oppslagstavle på soverommet. Jeg kan godt kle den med stoff eller male, men hva lager jeg den av??? Har lurt på isopor, men er usikker på om det etterhvert blir for hullete...

Tips?

Andre steder jeg kan spørre.

Leter og leter på nettet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snorkfrøken

Jeg så noen som laget av sånne kaserolle-underlag av kork.

Flere sånne som de lappet sammen og rammet inn. Om det blir for kjedelig kan du jo enkelt brette stoff rundt hver rute før du setter de ilag som et mønster. Gjerne med forskjellige typer stoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så noen som laget av sånne kaserolle-underlag av kork.

Flere sånne som de lappet sammen og rammet inn. Om det blir for kjedelig kan du jo enkelt brette stoff rundt hver rute før du setter de ilag som et mønster. Gjerne med forskjellige typer stoff.

Da trenger jeg svært mange korkunderlag.... Men kanskje jeg får kjøpt stor korkplate noe sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engel 49+

Kjøp en porøs huntonittplate.

Ikke hard, da går ikke nålene inn. Men som sagt, porøs.

Du må nok ha en ramme rundt, eller på annen måte stabilisere den. Ellers kan den bli litt vindskeiv. Men materialet er toppers. Kan ev. kles med tekstil. Kanskje også males. Men hullene vil da etterhvert synes mørke. Good luck - selvgjort er velgjort (og hyggelig).

En trelasthandel burde ha det, men ring først og sjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en porøs huntonittplate.

Ikke hard, da går ikke nålene inn. Men som sagt, porøs.

Du må nok ha en ramme rundt, eller på annen måte stabilisere den. Ellers kan den bli litt vindskeiv. Men materialet er toppers. Kan ev. kles med tekstil. Kanskje også males. Men hullene vil da etterhvert synes mørke. Good luck - selvgjort er velgjort (og hyggelig).

En trelasthandel burde ha det, men ring først og sjekk.

Akkurat det jeg trenger! Jeg tror jeg tar to mindre som jeg kler med stoff. Skal dekke nesten en liten vegg og kommer til å bli sååååå stilig!

Barna skal også få på rommet sitt. Vi har murhus med murvegger, så dette er midt i blinken for oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engel 49+

Akkurat det jeg trenger! Jeg tror jeg tar to mindre som jeg kler med stoff. Skal dekke nesten en liten vegg og kommer til å bli sååååå stilig!

Barna skal også få på rommet sitt. Vi har murhus med murvegger, så dette er midt i blinken for oss!

hyggelig å kunne hjelpe, vettu :))

god påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snorkfrøken

Da trenger jeg svært mange korkunderlag.... Men kanskje jeg får kjøpt stor korkplate noe sted?

Det er sikkert mulig å få tak i.. men de selger jo sånne korkplater i fler-pakninger har jeg sett.

Uten at jeg vet hvor stor du skal ha den når du skriver "diger"...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...