Gå til innhold

Jeg er frisk!!!!! Nå kan dere også bli friske :-)


banzar

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare anbefale dere å melde dere på et 3 dagers supert Teleios kurs om kommunikasjon og relasjoner med rollespill, så tør dere nok kaste psyk-medisinene på bosshaugen de nærmeste dager/uker/måneder etterpå, når dere har fått kunnskapene på plass og relatert dem inn i deres eget liv. Livet er ment som en lekeplass, og dere kan ha det mye kulere enn dere hadde det med medisiner. Jeg anbefaler at dere tar kurset bunn seriøst, vær våken og skeptisk til kursinnholdet og konsentrerer dere om det kurset handler om\fakta og psykologi. Ikke gå på kurset med den holdningen at det er en kaffeklubb, men vær konsenterte om selve kursinnholdet og relater det til deres egne livssituasjoner og ta gjerne med venner og familie. PS! Dette er et supert tips som jeg vil anbefale på det varmeste, det er ingen reklame, fordi jeg har absolutt ingen økonomisk, familiær eller vennemessig interesse i dette opplegget :-) Er du interessert kan du kontakte Teleios Norge, tlf. 51484510.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PS! Dere kan også bare bestille noen billige hefter for å få en forsmak. Jeg anbefaler på det varmeste 2 stk. jeg kjøpte for kr. 20,- per stk. som heter: Sett sunne grenser + Er det mulig å tilgi? (hvorfor og hvordan tilgi). Råbra hefter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det enda vært så greit...

Synes ikke du burde skrevet dette innlegget. Kan nok være til hjelp for noen, men for de fleste vil det nok heller bygge opp under en allerede svart samvittighet fordi vi ikke klarer å ordne opp i problemene våre på egen hånd. For mange blir det å lese dette rett og slett bare å bli dyttet enda lenger ned i en håpløs depresjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thinkerbell

PS! Dere kan også bare bestille noen billige hefter for å få en forsmak. Jeg anbefaler på det varmeste 2 stk. jeg kjøpte for kr. 20,- per stk. som heter: Sett sunne grenser + Er det mulig å tilgi? (hvorfor og hvordan tilgi). Råbra hefter :-)

jeg fikk plutselig en akutt trang til å dra de helvetes heftene ned over hodet på deg.

ha en ellers fortreffelig god påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest weezer

De fleste av oss her er nok ikke så fintfølende og sårbare at det er dårlig kommunikasjon som er årsaken til våre vansker. Men for deg var det tydeligvis sånn - fint at du da fant noe som hjalp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svaksterk

jeg fikk plutselig en akutt trang til å dra de helvetes heftene ned over hodet på deg.

ha en ellers fortreffelig god påske.

Hehe, du er kul thinkerbell :-) Digger svarene dine innimellom!

God påske og måtte du slippe å lese noen helvetes hefter ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

jeg fikk plutselig en akutt trang til å dra de helvetes heftene ned over hodet på deg.

ha en ellers fortreffelig god påske.

Hehe, bra svart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Calóni

jeg fikk plutselig en akutt trang til å dra de helvetes heftene ned over hodet på deg.

ha en ellers fortreffelig god påske.

Mm..makan til miljøsvin! Alle vet da at man skal levere ubrukte medisiner til apoteket, ikke kaste dem på 'bosshaugen'?

Dessuten skal heftene i papirinnsamlinga, ikke nedover hodene på folk, thinkerbell. Men kokosboller derimot, det er bra for håret :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...