Gå til innhold

Bilspørsmål igjen, Opel Vectra

Anbefalte innlegg

Gjest bytte bil
Skrevet

vurderer å kjøpe oss en HELT ny bil.

har vært å innhentet tilbud, og må bestemme oss innen 1. april for da går kampanjeprisen ut .....

bilen vi vurderer er Opel Vectra 1,9 CDTI stv.

kjenner du til denne bilen ?

vi har hatt opel for maaaaange mange år siden, var fornøyde den gangen.

men hvordan er de idag ?

Fortsetter under...

Gjest engel 49+
Skrevet

http://www.bilguiden.no/

kanskje de har sammeligningsfunksjoner her, så kan du sammenligne med biler med samme pris el.l.. Og finne ut hvilke kvaliteter dere verdsetter osv osv osv

Skrevet

http://www.bilguiden.no/

kanskje de har sammeligningsfunksjoner her, så kan du sammenligne med biler med samme pris el.l.. Og finne ut hvilke kvaliteter dere verdsetter osv osv osv

Mitt eneste forhold til Opel er at jeg hater det. Konservativt tysk makkverk med elendige løsninger. Men det er jo bare min mening, da :-)

".................................."

Gjest engel 49+
Skrevet

Mitt eneste forhold til Opel er at jeg hater det. Konservativt tysk makkverk med elendige løsninger. Men det er jo bare min mening, da :-)

"Opel er ikke bil" er det jeg har hørt, i tillegg til min erfa med en Kadett for 100 år siden --- en blikkboks. Men nå liker tråd-starter'n altså Opel. Så da kan vi vel respektere det??

Skrevet

"Opel er ikke bil" er det jeg har hørt, i tillegg til min erfa med en Kadett for 100 år siden --- en blikkboks. Men nå liker tråd-starter'n altså Opel. Så da kan vi vel respektere det??

Selfølgelig kan man respektere hva noen liker. Å ikke respektere andres smak er ensbetydende med hjernedødhet.

Jeg har også stort sett hatt gamle opler, og siste spikeren i kisten var da jeg var og tittet på en 1988 modell som var hel identisk på innsiden med en 1977 modell.

"................................."

Skrevet

Hm. Jeg har inntrykk av at Opel er en temmelig, ja, satt bil.

Men men - hver sin smak ;)

Jeg kan dessverre ikke svare bedre på det du spør om...

Annonse

Gjest bytte bil
Skrevet

Jeg syns Opel har kommet seg, den vi har sett på har mange "smarte" løsninger.

Jeg legger ved linken til finn bil til deg også, det er jo bare utseende du ser her da :o),

http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1111646719283?finnkode=5086151&sid=9aE9qE_1R719278&pos=3

Vi er en småbarnsfamilie, har idag en Passat stv., 99 mod., som har rullet langt nå, den nye Passaten stv. kommer først til høsten ...

Skrevet

Syns du .....

se på denne da !

http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1111646719283?finnkode=5086151&sid=9aE9qE_1R719278&pos=3

Jeg syns den har blitt kjempefin jeg :o)

Joa, det er noen Opler som er blitt ganske fine. Men det satte preget henger liksom igjen i merket, Opel er og blir et litt satt bilmerke.

Høyst sannsynlig er det bare en fordom. Ikke hør på meg, kjøp den bilen du har lyst på :) Som sagt så vet jeg ingenting om den aktuelle bilen du foreslo.

Vet bare at jeg nedla forbud mot Toyota Corolla og Opel når vi skulle kjøpe ny bil nå nylig... ;)

Skrevet

Jeg syns Opel har kommet seg, den vi har sett på har mange "smarte" løsninger.

Jeg legger ved linken til finn bil til deg også, det er jo bare utseende du ser her da :o),

Vi er en småbarnsfamilie, har idag en Passat stv., 99 mod., som har rullet langt nå, den nye Passaten stv. kommer først til høsten ...

Leser nå at dere har Passat stasjonsvogn, samme modell som oss.

Vi venter på den nye bilen vi har bestilt, og det er en Volkswagen Touran. Den syns vi var kjempegod å kjøre, og så er det litt sprekere enn Opel. *dukker for andre opeleiere* ;)

Gjest bytte bil
Skrevet

Leser nå at dere har Passat stasjonsvogn, samme modell som oss.

Vi venter på den nye bilen vi har bestilt, og det er en Volkswagen Touran. Den syns vi var kjempegod å kjøre, og så er det litt sprekere enn Opel. *dukker for andre opeleiere* ;)

Gemalen kikket også på Touranen, men da sa jeg nei, jeg syns den ser ut som en "oppblåst" Polo :o), så smaken er som baken, delt i to.

Skrevet

Gemalen kikket også på Touranen, men da sa jeg nei, jeg syns den ser ut som en "oppblåst" Polo :o), så smaken er som baken, delt i to.

hehe, oppblåst Polo?

*LOL*

Vel, jeg er enig. Bra smaken er delt, ja.

'

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...