1877 Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hei! Jeg er en jente på 28 år som de siste månedene Har hatt ulike symptomer som hjertebank, svette - spesielt om natten, tretthet. Får hjertebank ved anstrengelse, ved stress og når jeg blir nervøs.Har fått påvist en"knute" (venter på undersøkelse) i biskjoldbruskkjertelen, men denne skal normalt sett ikke gi slike plager. Legen min vil nå at jeg skal ta prøver av urinen i forhold til adrenalin, noradrenalin etc. med tanke på om det kan foreligge en svulst i binyrene. Er ganske sikker på dette selv da jeg har lest om dette og kjenner igjen mange av symptomene. Lurer dermed på om det er noen andre som har lignende problemer eller som har fått påvist binyresvulst.Hvordan dere har fått ordnet dette og hvordan ting kan bli.Er ganske urolig om dagen selv om disse svulstene oftest er godartede. Er takknemlig for alle som kan bidra med svar. Takk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178590-binyresvulst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.