Gå til innhold

NHD. Cipralex etter ti dager..


Gjest Shoot

Anbefalte innlegg

Gjest Shoot

Har tatt Cipralex 10 mg i 10 dager og merker absulutt ingen bedring i psyken. Vel, bortsett fra depresjon og stor uro.. Kan det være en bivirkning?

Er det sannsynlig at Cipralex 10 mg ikke har sin virkning på meg? Eller er jeg for tidlig ute med å være pessimistisk??

Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bugge -jenta

Du må nok gi det litt mer tid. Depresjon og uro som til og med forverres i begynnelsen er ikke uvanlig. Etter et par uker kanskje du merker noe, kanskje 4 uker. Dette er individuelt. Dessuten er det ganske mange som må opp i 15 eller 20 mg for å få god nok effekt. Selv går jeg på 15 mg.

Håper du snart får virkning.

VH bugge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den store uroen kan være en begynner-bivirkning av cipralex som vil gi seg etter hvert. 10 dager er altfor kort tid. Gi cipralex ca åtte uker, først da tror jeg du kan si om de virker eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Som de andre skriver, 10 dager er for lite til å vite om Cipralex virker på deg eller ikke.

Du får ha litt tålmodighet og fortsette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...