Gå til innhold

Cipralex bivirkninger


deprimert med mange tanker

Anbefalte innlegg

deprimert med mange tanker

Jeg startet med 10 mg for 5 uker siden, ingen effekt så da forsøker jeg å øke til 15 og senere eventuelt til 20.

Nå sover jeg nesten ikke om natta etter en uke med 15 mg. Sover en halv time og våkner, sovner etter en stund og våkner etter ca. en halv time. Det er utrolig slitsomt.

I tillegg føler jeg meg stiv i kroppen, jeg har tro på fysisk aktivitet men har nesten ikke ork til å gå på ski lenger. Sloss med vekta også, og føler at alt blir vanskeligere med Cipralex.

Trett er jeg også - hele tiden.

I dag tok jeg bare 10 mg, lurer på om jeg skal trappe opp eller ned nå, blir ikke enig med meg selv. Jeg vil jo bli frisk men jeg orker ikke å ha det sånn med kroppen min, jeg liker å være i aktivitet og trenger det for både humør og vekt.

Så hva tror dere på? Bare mye fysisk aktivitet eller piller og nesten ikke noe lyst til å røre på seg?

Jeg har hatt en liten bedring med Cipralex, før jeg begynte med de hadde jeg dager hvor jeg bare gråt, nå har jeg ikke det lenger. Kanskje mest fordi jeg ikke får til å gråte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...