Gå til innhold

noen trøstende ord? om kjøretentamen og annet

Anbefalte innlegg

Gjest trist doler
Skrevet

Jeg hadde kjøretentamen, og det kunne virkelig ikke gått verre. Vi måtte avbryte tentamen, og heller kalle det vanlig kjøretime. Jeg gjorde så mange feil, og var utrolig nervøs. Ville bare gråte, og kan ikke forstå hvordan det kunne gå så galt. Vel; lærte nå mye i alle fall... Så fikk jeg igjen to oppgaver i et kurs jeg tar. En oppgave var veldig svak, og den andre manglet noe så den ble ikke godkjent. Jeg føler meg så mislykket i dag.... Og mannen min er bortreist. Har du noen oppmuntrende ord til meg? Takk..... (Hva gjør du når du føler deg litt nede?)

Fortsetter under...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg strøyk på kjøretentamen jeg og. Å nesten alle andre jeg kjenner!!

Men jeg stod jeg, det samme gjorde de andre å.

Lykke til, det går nok bra =)

Gjest trist doler
Skrevet

Jeg strøyk på kjøretentamen jeg og. Å nesten alle andre jeg kjenner!!

Men jeg stod jeg, det samme gjorde de andre å.

Lykke til, det går nok bra =)

Takk:) Men jeg vet ikke om noen som har måttet avbryte tentamen.... Og det gikk virkelig ille. Jeg må kanskje ta den på ny. Du aner ikke hvor nervøs jeg var! Vel, det må bare gå bedre...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Takk:) Men jeg vet ikke om noen som har måttet avbryte tentamen.... Og det gikk virkelig ille. Jeg må kanskje ta den på ny. Du aner ikke hvor nervøs jeg var! Vel, det må bare gå bedre...

Jeg knøla skikkelig jeg å. Skulle ta en enkel parkring på slutten, har ALDRI i livet knølt så mye som da..Uff

Du kan ha med kjørelærer på oppkjøring. Kanskje det hjelper?

Skrevet

Jeg brukte noen-og-hundre-kjøretimer, fire kjørelærere, tre kjøreskoler og fire år på å få tatt lappen. Jeg ble 36 år gammel før jeg var modig nok til å kjøre opp. Sto første gang, og sensor skrev: "Veldig godt kjørt". Så hørte han min kjørelærers forskrekkede utrop: "Hva? Sto hun??" Da endret sensor det han hadde skrevet på blokka til: "Veldig bra kjørt...i dag!" :-) hehe..

Skrevet

Jeg brukte noen-og-hundre-kjøretimer, fire kjørelærere, tre kjøreskoler og fire år på å få tatt lappen. Jeg ble 36 år gammel før jeg var modig nok til å kjøre opp. Sto første gang, og sensor skrev: "Veldig godt kjørt". Så hørte han min kjørelærers forskrekkede utrop: "Hva? Sto hun??" Da endret sensor det han hadde skrevet på blokka til: "Veldig bra kjørt...i dag!" :-) hehe..

å skrive at: Jeg kjørte min dårligste kjøretime noensinne rett før oppkjøring. Noe ala "rundkjøring der liksom" og "ups, fortauskant gitt" hele tentamentimen igjennom. Det er ikke så uvanlig. Likevel kan det gå veldig greit under selve oppkjøringa. Lykke til :-)

Annonse

Gjest Har lappen jeg
Skrevet

Hvis du er hunkjønn, er det viktig å ikke kjøre opp i PMS-perioden,hvis du er plaget med sl ikt da. Da er konsentrasjon dårligere hos meg iallefall. Jeg kjørte nemlig opp rett før mensen, gjorde masse feil, og endte med å grine av fortvilelse da timen var slutt. Heldigvis skjønte læreren lunta, eller kanskje jeg sa det (?). Iallefall fikk jeg kjøre opp, og det gikkhelt strøkent. Fikk masse skryt. Oppkjøringa var IKKE før mensen heldigvis. Dette er virkelig noe å ta hensyn til for oss jenter altså.

Skrevet

Synd det gikk slik, absolutt ikke noe moro.

Men når det er sagt, tror jeg at det er bra du får trent litt mer også. Tenker med gru at du drar ut i trafikken alene og har såpass dårlige ferdigheter.

Det er dessverre så mange dårlige billister ute på vegene at det er nifst. Ikke rart det skjer mange ulykker.

Ikke brukes det blinklys eller det settes på altfor sent, ikke lys, ikke velges riktig bane ved avkjøring i kryss, kjører altfor sakte, kjører ikke tilside når det lages kø, gjør masse rare manøvre som skaper livsfarlige situasjoner for andre, verden stopper bak nakkestøttene, kjører i venstre fil over lengre avstander på motorveien, ingen tenker på hvordan de oppfattes av andre billister, osv, osv.

I tillegg tror disse billistene at de er gode sjåfører også, det er det verste av alt. Det sier litt om kunnskapene.

Jeg mener at det er altfor mange som ikke burde ha fått førerkort når de får det. I tillegg burde vi alle ha hatt en ny opplæring etter ti år, for å gjennoppfriske kunnskapene.

Dette ble ikke rare trøsten, sorry, hehe

Gjest Iznowgood_the abecede
Skrevet

"lærte nå mye i alle fall... "

Så flott! Ønsker deg lykke til videre med kjøringen :-)

Gjest LaReodor
Skrevet

"lærte nå mye i alle fall... "

Så flott! Ønsker deg lykke til videre med kjøringen :-)

Helt greit å kjøre opp noen ganger. Så bruker du ikke de penga på dop.

Kanskje du får en kjekk lærer neste gang? Du kan til og med bli gift før du får lappen.

Nei ærlig talt, du må ta deg sammen kjøretentamen er ikke vanskelig. Sånt tull.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...