Gå til innhold

Hvem av nickene her inne ville du gjerne møtt?

Anbefalte innlegg

Gjest påskekaninen
Skrevet

Jeg har et par jeg gjerne skulle møtt, men det er jo fint å være litt anonym også...

Fortsetter under...

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

14

• Prozak

9

• thinkerbell

8

• flisa

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvem er du da? Har ikke sett nicket påskekaninen før.

Gjest påskekaninen
Skrevet

Hvem er du da? Har ikke sett nicket påskekaninen før.

Påskekaninen er her bare i påsken, vet du;)

Skrevet

Påskekaninen er her bare i påsken, vet du;)

Er det påskekyllingen og påskehøna du kunne tenkt deg å møtt da eller?;o)

Gjest påskekaninen
Skrevet

Er det påskekyllingen og påskehøna du kunne tenkt deg å møtt da eller?;o)

Ja! Det hadde vært SÅ koselig!

Gjest rutangis netu
Skrevet

Jeg er nysgjerrig på SDD, Sør, Dorthe, Flisa og Frosken. Det er de jeg kommer på i øyeblikket. Og så kunne jeg godt tenkt meg en herlig diskusjon med NHD. Men er redd han ville endt opp med å være fornærmet på meg. hehe...

Annonse

Skrevet

Ja! Det hadde vært SÅ koselig!

Lenge siden påskehøna var her, men påskekyllingen skrev et innlegg 21. mars, så han kan det jo hende du får kontakt med;o)

Skrevet

Jeg er nysgjerrig på SDD, Sør, Dorthe, Flisa og Frosken. Det er de jeg kommer på i øyeblikket. Og så kunne jeg godt tenkt meg en herlig diskusjon med NHD. Men er redd han ville endt opp med å være fornærmet på meg. hehe...

Det er mulig det er jeg som er lite observant, men jeg ser aldri noen innlegg fra Frosken lenger. Jeg husker jo vedkommende fra lang tid tilbake, men som med mange andre av de gamle så ser jeg de sjelden mer.

"...................................."

Skrevet

Hmmm.....si det. Har møtt en del opp gjennom årene. Kahn, kanskje?

"....................................."

Gjest rutangis netu
Skrevet

Det er mulig det er jeg som er lite observant, men jeg ser aldri noen innlegg fra Frosken lenger. Jeg husker jo vedkommende fra lang tid tilbake, men som med mange andre av de gamle så ser jeg de sjelden mer.

"...................................."

Er ikke så veldig lenge siden jeg så et innlegg av Frosken. Tror jeg da. Men, derimot, hukommelsen blir verre år for år. Tror jeg. hehe...

Skrevet

Er ikke så veldig lenge siden jeg så et innlegg av Frosken. Tror jeg da. Men, derimot, hukommelsen blir verre år for år. Tror jeg. hehe...

"Men, derimot, hukommelsen blir verre år for år. Tror jeg. hehe..."

Ikke så lett, det der. Blir den det? Mener å ha hørt det...husker ikke helt...:-)

"......................................."

Skrevet

Nå har jeg bestemt meg for å ikke møte flere dolere, men det er mange her jeg kunne tenkt meg å møte hvis det ikke var for at jeg ikke skal møte flere dolere.

Skrevet

Nå har jeg bestemt meg for å ikke møte flere dolere, men det er mange her jeg kunne tenkt meg å møte hvis det ikke var for at jeg ikke skal møte flere dolere.

Tenk på alle du riskerer å møte uten å ane at de er dolere :-)

"......................................"

Annonse

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg kunne godt tenkt meg og møtt de aller fleste.

Men jeg hadde nok fått deng av noen av dem:-/

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg svarer som deg.

Skrevet

"Men jeg hadde nok fått deng av noen av dem:-/ "

Vel, er man med på leken, må man tåle steken - som det så fint heter ;)

Skrevet

I hvert fall av meg(hukommelse som en elefant)... Bare pass deg!;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Alltid skal du herme.

Jeg er en lømmel.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Alltid skal du herme.

Jeg er en lømmel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...