Gjest påskekaninen Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Jeg har et par jeg gjerne skulle møtt, men det er jo fint å være litt anonym også... 0 Siter
amber sun Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Hvem er du da? Har ikke sett nicket påskekaninen før. 0 Siter
Gjest påskekaninen Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Hvem er du da? Har ikke sett nicket påskekaninen før. Påskekaninen er her bare i påsken, vet du;) 0 Siter
Lurveline Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Påskekaninen er her bare i påsken, vet du;) Er det påskekyllingen og påskehøna du kunne tenkt deg å møtt da eller?;o) 0 Siter
Gjest påskekaninen Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Er det påskekyllingen og påskehøna du kunne tenkt deg å møtt da eller?;o) Ja! Det hadde vært SÅ koselig! 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Jeg er nysgjerrig på SDD, Sør, Dorthe, Flisa og Frosken. Det er de jeg kommer på i øyeblikket. Og så kunne jeg godt tenkt meg en herlig diskusjon med NHD. Men er redd han ville endt opp med å være fornærmet på meg. hehe... 0 Siter
Lurveline Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Ja! Det hadde vært SÅ koselig! Lenge siden påskehøna var her, men påskekyllingen skrev et innlegg 21. mars, så han kan det jo hende du får kontakt med;o) 0 Siter
Prozak Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Jeg er nysgjerrig på SDD, Sør, Dorthe, Flisa og Frosken. Det er de jeg kommer på i øyeblikket. Og så kunne jeg godt tenkt meg en herlig diskusjon med NHD. Men er redd han ville endt opp med å være fornærmet på meg. hehe... Det er mulig det er jeg som er lite observant, men jeg ser aldri noen innlegg fra Frosken lenger. Jeg husker jo vedkommende fra lang tid tilbake, men som med mange andre av de gamle så ser jeg de sjelden mer. "...................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Hmmm.....si det. Har møtt en del opp gjennom årene. Kahn, kanskje? "....................................." 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Det er mulig det er jeg som er lite observant, men jeg ser aldri noen innlegg fra Frosken lenger. Jeg husker jo vedkommende fra lang tid tilbake, men som med mange andre av de gamle så ser jeg de sjelden mer. "...................................." Er ikke så veldig lenge siden jeg så et innlegg av Frosken. Tror jeg da. Men, derimot, hukommelsen blir verre år for år. Tror jeg. hehe... 0 Siter
Prozak Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Er ikke så veldig lenge siden jeg så et innlegg av Frosken. Tror jeg da. Men, derimot, hukommelsen blir verre år for år. Tror jeg. hehe... "Men, derimot, hukommelsen blir verre år for år. Tror jeg. hehe..." Ikke så lett, det der. Blir den det? Mener å ha hørt det...husker ikke helt...:-) "......................................." 0 Siter
tonie Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Nå har jeg bestemt meg for å ikke møte flere dolere, men det er mange her jeg kunne tenkt meg å møte hvis det ikke var for at jeg ikke skal møte flere dolere. 0 Siter
Prozak Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Nå har jeg bestemt meg for å ikke møte flere dolere, men det er mange her jeg kunne tenkt meg å møte hvis det ikke var for at jeg ikke skal møte flere dolere. Tenk på alle du riskerer å møte uten å ane at de er dolere :-) "......................................" 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Nå har jeg bestemt meg for å ikke møte flere dolere, men det er mange her jeg kunne tenkt meg å møte hvis det ikke var for at jeg ikke skal møte flere dolere. Jeg kunne godt tenkt meg og møtt de aller fleste. Men jeg hadde nok fått deng av noen av dem:-/ 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Nå har jeg bestemt meg for å ikke møte flere dolere, men det er mange her jeg kunne tenkt meg å møte hvis det ikke var for at jeg ikke skal møte flere dolere. Jeg svarer som deg. 0 Siter
amber sun Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Jeg kunne godt tenkt meg og møtt de aller fleste. Men jeg hadde nok fått deng av noen av dem:-/ "Men jeg hadde nok fått deng av noen av dem:-/ " Vel, er man med på leken, må man tåle steken - som det så fint heter 0 Siter
tonie Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Jeg kunne godt tenkt meg og møtt de aller fleste. Men jeg hadde nok fått deng av noen av dem:-/ I hvert fall av meg(hukommelse som en elefant)... Bare pass deg!;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Alltid skal du herme. Jeg er en lømmel. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Alltid skal du herme. Jeg er en lømmel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.