Gå til innhold

Hvem av nickene her inne ville du gjerne møtt?

Anbefalte innlegg

Gjest malun
Skrevet

Tenk på alle du riskerer å møte uten å ane at de er dolere :-)

"......................................"

Det tenker jeg på rett som det er, faktisk.

Fortsetter under...

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

14

• Prozak

9

• thinkerbell

8

• flisa

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Lenge siden påskehøna var her, men påskekyllingen skrev et innlegg 21. mars, så han kan det jo hende du får kontakt med;o)

Lurveline, du har jo full kontroll over alle nick, og når de skrev innlegg...

Virker ihvertfall sånn...hehe

;)

thinkerbell
Skrevet

uff, nei. sånne dol-treff holder jeg meg unna. Altfor skummelt.

Skrevet

Har stor sans for frosken. Hun later til å være en særdeles real og oppegående dame. Synes det er flott at hun bruker krefter på å forsøke å hjelpe andre her på dol, når hun åpenbart er i en fryktelig vanskelig situasjon i RL. Skulle gjerne blitt kjent med henne.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du skal være glad for at du ikke tok telefonen (eller hvordan det nå var) når jeg og Hawk engang kjørte forbi et sted du visstnok var. For da kunne vi risikert å stå der, på døra di, og du hadde løpt og gjemt deg bak et av dine strikkekunstverk. :)

Eller var kanskje ikke det deg? Noen var det i hvert fall. :)

Skrevet

det var synd, for i tillegg til frosken er du en av dem jeg gjerne ville truffet. Synes nesten jeg kjenner dere, selv om jeg bare sniker rundt i kulissene her :-)

Annonse

Gjest malun
Skrevet

Jeg er en lømmel.

Åh, lømmel er et godt ord. På linje med pølsevev og passiar.

thinkerbell
Skrevet

Du skal være glad for at du ikke tok telefonen (eller hvordan det nå var) når jeg og Hawk engang kjørte forbi et sted du visstnok var. For da kunne vi risikert å stå der, på døra di, og du hadde løpt og gjemt deg bak et av dine strikkekunstverk. :)

Eller var kanskje ikke det deg? Noen var det i hvert fall. :)

å guri! jeg husker! 2- 3 år siden eller noe sånt.. himmel. uffameg så skummelt..

Skrevet

Jeg liker ordet "lømmel". "Pølsevev" liker jeg derimot ikke.

Hva er "passiar" forresten?

thinkerbell
Skrevet

det var synd, for i tillegg til frosken er du en av dem jeg gjerne ville truffet. Synes nesten jeg kjenner dere, selv om jeg bare sniker rundt i kulissene her :-)

*akutt paranoid*

:)

Gjest malun
Skrevet

Jeg liker ordet "lømmel". "Pølsevev" liker jeg derimot ikke.

Hva er "passiar" forresten?

Løs samtale.

"På min spasertur møtte jeg NN, og vi hadde en munter passiar på gatehjørnet"

Skrevet

Løs samtale.

"På min spasertur møtte jeg NN, og vi hadde en munter passiar på gatehjørnet"

*noterer et sted i hjernen, til senere bruk*

;)

Annonse

Skrevet

Tenk på alle du riskerer å møte uten å ane at de er dolere :-)

"......................................"

hihi - noen ganger får jeg lyst til å si DOLER høyt et sted - og se om noen snur seg - på danskebåten var jeg på nippet til å rope PROZAK - helt til vette sa meg at du ikke passet inn der - hehe

Skrevet

Hmmm.....si det. Har møtt en del opp gjennom årene. Kahn, kanskje?

"....................................."

Det kan sikkert fikses! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

å guri! jeg husker! 2- 3 år siden eller noe sånt.. himmel. uffameg så skummelt..

Tror til og med det er ennå lengre siden. 4 år til sommeren - om ikke mitt begrep om tid er helt på viddene. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Pølsevev er et meget bra ord. Det skal jeg bruke oftere framover!

ShitDiddelyDo
Skrevet

hihi - noen ganger får jeg lyst til å si DOLER høyt et sted - og se om noen snur seg - på danskebåten var jeg på nippet til å rope PROZAK - helt til vette sa meg at du ikke passet inn der - hehe

Tre kompiser skal på dansketur til fredag, og jeg ble ikke engang bedt med. Jeg ble skikkelig pissed og ringte han ene for å få en oppklaring - jeg er alltid med på den slags, men fikk som svar at jeg ikke lenger var et medlem av den stadig mindre singelgjengen, og at min tid som overstadig beruset på danskebåten var forbi. Kunne jo ikke argumentere mot den.

Jeg hadde faktisk hatt lyst på en fyllekule. Har vært så godt som edru i et par måneder nå.

thinkerbell
Skrevet

Tror til og med det er ennå lengre siden. 4 år til sommeren - om ikke mitt begrep om tid er helt på viddene. :)

vet du.. jeg tror det er 3 år siden. jeg kom til dol høsten 01.. så dette må ha vært sommeren 02.

samma kan det være, -skummelt var det ihvertfall! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

vet du.. jeg tror det er 3 år siden. jeg kom til dol høsten 01.. så dette må ha vært sommeren 02.

samma kan det være, -skummelt var det ihvertfall! :)

Nei, det må ha vært 4 år siden. For jeg tror det er 4 år siden, til sommeren, at jeg sluttet å trene seriøst. Jeg tror også at det til sommeren er 4 år siden det ble slutt med et kvinnfolk, og det var like etter den turen. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...