Gå til innhold

Hvem av nickene her inne ville du gjerne møtt?

Anbefalte innlegg

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Er du virkelig så lettskremt at du lar deg selv bli satt ut av litt blokking?

Tror du at jeg er lettskremt?:-/

Fortsetter under...

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

14

• Prozak

9

• thinkerbell

8

• flisa

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tror du at jeg er lettskremt?:-/

Jeg vet ikke jeg, er du mørkredd f.eks?

Jeg kjenner jo ikke deg så godt, jeg vet jo ikke hva som skremmer deg eller hva som setter deg ut. Oder was?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg vet ikke jeg, er du mørkredd f.eks?

Jeg kjenner jo ikke deg så godt, jeg vet jo ikke hva som skremmer deg eller hva som setter deg ut. Oder was?

Jeg blir f.eks. ikke satt ut av trusler på nettet;)

Jeg har faktisk opplevd at jeg har blitt trua av skrullinger på njus.

Den kjente barnepsykologen A.K. ringte meg på lillejulaften en gang, da var det sinn i kok:-)

Men ingen har dukka opp enda.

Men hvis jeg steller i stand noe som jeg mener som fanteri, og opplever at "offeret" blir redd, da vil jeg gjøre noe med det. Men det har du nok skjønt:-)

Skrevet

Den kjente barnepsykologen A.K. ringte meg på lillejulaften en gang, da var det sinn i kok:-)

Men hvis jeg steller i stand noe som jeg mener som fanteri, og opplever at "offeret" blir redd, da vil jeg gjøre noe med det. Men det har du nok skjønt:-)

Faktisk ikke.

Gjest Morsk
Skrevet

Næmmen! er det deg G.S..

Annonse

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Næmmen! er det deg G.S..

Heisann:-)

Gjest Iznowgood_the one and only
Skrevet

Jeg kunne godt ha tenkt meg å møte meg selv.

Hvordan oppfatter andre dolere meg, mon tro?

Skrevet

Jeg kunne godt ha tenkt meg å møte meg selv.

Hvordan oppfatter andre dolere meg, mon tro?

Hm...siden du spør...jeg mener å huske at du kjører rundt i en likbil...

Men ellers så virker'u grei! ;-)

Skrevet

Hm...siden du spør...jeg mener å huske at du kjører rundt i en likbil...

Men ellers så virker'u grei! ;-)

Det var ikke jeg som la inn hovedinnlegget med spørsmål om hvem du ville møtt.

Likbilen ja... -nei det ble ikke til at jeg kjøpte meg likbil. Men jeg jeg kjøpte en 'liknende bil' ;-)

Skrevet

Det var ikke jeg som la inn hovedinnlegget med spørsmål om hvem du ville møtt.

Likbilen ja... -nei det ble ikke til at jeg kjøpte meg likbil. Men jeg jeg kjøpte en 'liknende bil' ;-)

Nei, skjønte at det ikke var deg so, startet tråden! Svarte på "Hvordan oppfatter andre dolere meg, mon tro? "

Hehe, må innrømme at jeg har tenkt på nicket ditt mang en gang når "undertakeren" borti gata her ragger rundt!

"Liknende" bil ja :-) hehe...bra ordspill!

Skrevet

Nei, skjønte at det ikke var deg so, startet tråden! Svarte på "Hvordan oppfatter andre dolere meg, mon tro? "

Hehe, må innrømme at jeg har tenkt på nicket ditt mang en gang når "undertakeren" borti gata her ragger rundt!

"Liknende" bil ja :-) hehe...bra ordspill!

Hmmm...?? Du kjenner meg visst bedre enn jeg kjenner deg... Listig... (kæm e no deinn herre doler'n tru?)

Skrevet

Det kan sikkert fikses! :)

Det hadde sikkert endt med at jeg hadde knekt nakken hans, så det er neppe noen god idé :-)

"......................................"

Annonse

Skrevet

Det hadde sikkert endt med at jeg hadde knekt nakken hans, så det er neppe noen god idé :-)

Tror jeg ikke - Du må da tåle litt diskusjoner med saftige uttrykk uten å vilel drepe noen, -ellers er du jo mye verre enn det du påstår han er. Man må skille på en signatur på DOL og et menneske i RL. Ellers er du jo farlig å slippe ut blant folk.

Skrevet

Tror jeg ikke - Du må da tåle litt diskusjoner med saftige uttrykk uten å vilel drepe noen, -ellers er du jo mye verre enn det du påstår han er. Man må skille på en signatur på DOL og et menneske i RL. Ellers er du jo farlig å slippe ut blant folk.

Du tok det alvorlig, ja?

Nei - jeg skiller ikke på holdninger her inne og i RL. Det er heller ikke poenget. Poenget er å kunne skille mellom diskusjoner på alle plan og direkte handlinger. Jeg er pasifist i utgangspunktet, og knekker aldri så mye som en arm på noen som ikke prøver på det samme med meg (noe som heldigvis skjer sjelden).

"..................................."

Skrevet

Du tok det alvorlig, ja?

Nei - jeg skiller ikke på holdninger her inne og i RL. Det er heller ikke poenget. Poenget er å kunne skille mellom diskusjoner på alle plan og direkte handlinger. Jeg er pasifist i utgangspunktet, og knekker aldri så mye som en arm på noen som ikke prøver på det samme med meg (noe som heldigvis skjer sjelden).

"..................................."

"Du tok det alvorlig, ja?"

Like alvorlig som du tar andre, regner jeg med ;:)

Skrevet

Skal DU knekke nakken min?

*jeg ler meg snart fordervet*

Skrevet

"Du tok det alvorlig, ja?"

Like alvorlig som du tar andre, regner jeg med ;:)

"Like alvorlig som du tar andre, regner jeg med "

Hvilket betyr...?

Det sier seg selv, innenfor enhver definisjon av fornuft, at om man sier "jeg skulle knekt nakken på den dusten", så er det ikke alvorlig ment. Når noen derimot legger ut i 7 lange og 7 magre om et forkvaklet og utelukkende usympatisk og ekstremistisk menneske- og verdisyn, så er det ikke på noen måte åpenbart at det ikke er alvorlig.

Det er STOR forskjell på hva man sier, med hensyn til hva som bør tolkes alvorlig og ikke.

"...................................."

Skrevet

Skal DU knekke nakken min?

*jeg ler meg snart fordervet*

"Åhåh! Skal DU knekke nakken MIN!?"

Komisk :-)

"....................................."

Skrevet

"Like alvorlig som du tar andre, regner jeg med "

Hvilket betyr...?

Det sier seg selv, innenfor enhver definisjon av fornuft, at om man sier "jeg skulle knekt nakken på den dusten", så er det ikke alvorlig ment. Når noen derimot legger ut i 7 lange og 7 magre om et forkvaklet og utelukkende usympatisk og ekstremistisk menneske- og verdisyn, så er det ikke på noen måte åpenbart at det ikke er alvorlig.

Det er STOR forskjell på hva man sier, med hensyn til hva som bør tolkes alvorlig og ikke.

"...................................."

Hvilket menneskesyn tenker du på? at Israels befolkning OGSå er mennesker? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...