Gå til innhold

Romania i sommer

kimmi

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ei jente på 18 år som skal reise sammen med en venninne til Mamaia i Romania i sommer. Lurer på om noen av dere har vært der? Er det fint\til å anbefale? Hører det er ganske billig der osv, stemmer det? Hvordan er utelivet?

Gleder meg sånn til å reise, men det er jo enda en stund igjen, så jeg tenkte å bedrive tiden med å undersøke litt;)

Er det ellers noen tips\anbefalinger dere vil komme med? Er det foresten nødvendig med noen slags form for vaksine?

Takknemlig for svar;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke vært i Romania, så jeg har ingen eraringer der. Men ang. vaksine, bør du undersøke med ditt vaksinasjonskontor. Polio og evt. stivkrampe, samt hepA bør evt. påfylles når man reiser. Vi har vært i Russland etpar ganger og da ble disse vaksinene anbefalt. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest someone out there..

Har ikke vært i Romania, så jeg har ingen eraringer der. Men ang. vaksine, bør du undersøke med ditt vaksinasjonskontor. Polio og evt. stivkrampe, samt hepA bør evt. påfylles når man reiser. Vi har vært i Russland etpar ganger og da ble disse vaksinene anbefalt. Lykke til!

har vært der ja!har lyst til å reise tilbake dit, det var en av de beste feriene jeg har vært på! jeg var ikke eldre enn rundt 15 da jeg var der så fikk nok ikke oppleve det skikkelige utelivet, men var på ett par diskotek og jeg syntes utelivet virket ganske bra, det var mye liv i gatene om kvelden..og varmt og deilig!!har også hørt andre som har snakket om et stort og veldig bra diskotek som lå i nærheten, men jeg fant ikke frem til det selv da..prisene er ganske bra også! jeg likte meg utrolig godt i Mamaia, så jeg vil anbefale deg å reise dit =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...