Gjest malun Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Jeg tyller i meg (eller nipper til, om du vil) en Villa Borghetti Valpolicella Classico (er det sånn det skrives, tro?). 0 Siter
amber sun Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Jeg tyller i meg (ååå jeg liker det ordet!) Quinta de Bons-Ventos. Portugisisk pappvin. Vi kaller den bare blå-hvit-vinen, for den kommer i kartong med blå og hvit farge. 0 Siter
amber sun Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Jeg tyller i meg (ååå jeg liker det ordet!) Quinta de Bons-Ventos. Portugisisk pappvin. Vi kaller den bare blå-hvit-vinen, for den kommer i kartong med blå og hvit farge. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Jeg tyller i meg (ååå jeg liker det ordet!) Quinta de Bons-Ventos. Portugisisk pappvin. Vi kaller den bare blå-hvit-vinen, for den kommer i kartong med blå og hvit farge. Allerede litt løs på avtrekkern? *fnis* 0 Siter
snø Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Jeg elsker Valpolicellaviner!! Italiensk i det hele. Akkurat nå drikker jeg en vin jeg ikke husker hva heter. Det er den de selger som "sixpack"-kartong. Pjaktisk :-)) Den fikk terningkast 6 i RA. Kanskje ikke helt en 6'er hos meg, men absolutt drikkbar :-) beste hilsen fra 0 Siter
amber sun Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Allerede litt løs på avtrekkern? *fnis* Eh...bare utålmodig. Dol gikk tregt, og da bare måtte jeg trykke på "send"knappen enda en gang. (*hikk*) 0 Siter
amber sun Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Jeg elsker Valpolicellaviner!! Italiensk i det hele. Akkurat nå drikker jeg en vin jeg ikke husker hva heter. Det er den de selger som "sixpack"-kartong. Pjaktisk :-)) Den fikk terningkast 6 i RA. Kanskje ikke helt en 6'er hos meg, men absolutt drikkbar :-) beste hilsen fra "Akkurat nå drikker jeg en vin jeg ikke husker hva heter." hehe det var en fin setning, du. Forøvrig er jeg enig i det du sier om Valpolicella-viner. Fikk tips av mariaflyfly, og det var virkelig noe for seg selv. Men til vanlig kjøper jeg noe billigere viner, som f eks den jeg nevnte nedenfor her. Den er kjempegod den også 0 Siter
Gjest malun Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 "Akkurat nå drikker jeg en vin jeg ikke husker hva heter." hehe det var en fin setning, du. Forøvrig er jeg enig i det du sier om Valpolicella-viner. Fikk tips av mariaflyfly, og det var virkelig noe for seg selv. Men til vanlig kjøper jeg noe billigere viner, som f eks den jeg nevnte nedenfor her. Den er kjempegod den også Noen av oss har vært på harrytur og smuglet flasker over grensa, vettu. Da blir det billig. ;o) 0 Siter
amber sun Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Noen av oss har vært på harrytur og smuglet flasker over grensa, vettu. Da blir det billig. ;o) Harrytur, altså? *litt misunnelig* I løpet av de syv årene vi bodde der borte var vi faktisk bare en gange i sverige...det var liksom alltid litt tiltak å dra avgårde dit. Og her vi bor nå, må vi greie oss med polet. Og noen utenlandsturer i året i tillegg Ja ja, så støtter vi det lokale næringslivet. Tror jeg. 0 Siter
snø Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Noen av oss har vært på harrytur og smuglet flasker over grensa, vettu. Da blir det billig. ;o) Hihihi, og noen av oss er bare så uforskamma rike (eller uforsiktig med penga...) at vi kjøper dyr vin på polet ;o) Beste hilsen fra 0 Siter
tonie Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Boheme, men nå har jeg faktisk lyst på en øl. Er det galt av meg...? *dukker sånn i tilfelle* 0 Siter
Gjest malun Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Harrytur, altså? *litt misunnelig* I løpet av de syv årene vi bodde der borte var vi faktisk bare en gange i sverige...det var liksom alltid litt tiltak å dra avgårde dit. Og her vi bor nå, må vi greie oss med polet. Og noen utenlandsturer i året i tillegg Ja ja, så støtter vi det lokale næringslivet. Tror jeg. Vi kjørte til Charlottenberg i går, og det var faktisk første gang vi var der. Måtte til og med spørre om veien. ;o) Hele greia var virkelig urharry, men fangsten var fin - så da er jeg vel harry, jeg også. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Hihihi, og noen av oss er bare så uforskamma rike (eller uforsiktig med penga...) at vi kjøper dyr vin på polet ;o) Beste hilsen fra Som jeg sier: Så lenge man har til regningene og litt vin i ny og ne, skal man være fornøyd. ;o) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Boheme, men nå har jeg faktisk lyst på en øl. Er det galt av meg...? *dukker sånn i tilfelle* Det er lov. Jeg tok meg en lys lager tidligere i kveld. 0 Siter
amber sun Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Boheme, men nå har jeg faktisk lyst på en øl. Er det galt av meg...? *dukker sånn i tilfelle* Øl er godt i mindre mengder. Jeg greier bare ikke å drikke mye av det. Hadde store planer da vi var i Praha, hvor ølet er såå billig. Tenkte meg en skikkelig ranglekveld. Så greide jeg nesten ikke å drikke opp andre halvliteren engang... Nei, jeg holder meg til vin, jeg. Enda bedre smak, og ikke minst mer effekt på kortere tid 0 Siter
amber sun Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Vi kjørte til Charlottenberg i går, og det var faktisk første gang vi var der. Måtte til og med spørre om veien. ;o) Hele greia var virkelig urharry, men fangsten var fin - så da er jeg vel harry, jeg også. Så lenge man har vett på å innrømme at det er harry, så er det ikke så ille stelt, mener jeg. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 slike tråder gillar vi. Nå nipper jeg til et glass nydelig rødvin, Amalthia (?). Jeg trodde dette egentlig var noe skvip, men jeg måtte bare kjøpe den fordi den var så gresselig billig (2,5£ for en liter, -deilig pris). Men, den er altså fabelaktig. 0 Siter
snø Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Som jeg sier: Så lenge man har til regningene og litt vin i ny og ne, skal man være fornøyd. ;o) Definer "ny og ne"...? ;o) Jeg er bare såååå glad for at det både er slankende og sunt med rødvin. De som skriver det motsatte er bare fanatiske avholdsfolk er jeg enig med meg selv om! Beste hilsen fra 0 Siter
Gjest malun Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Definer "ny og ne"...? ;o) Jeg er bare såååå glad for at det både er slankende og sunt med rødvin. De som skriver det motsatte er bare fanatiske avholdsfolk er jeg enig med meg selv om! Beste hilsen fra Ny og ne = når vinen smaker godt. ;o) Ellers er jeg så hjertens enig med deg! Føler meg slankere og penere allerede. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 En rød en som rett og slett heter Vinas de Medes:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.