Gå til innhold

Aldri mer vektproblemer?

Gjest tjukkeberta

Anbefalte innlegg

Gjest tjukkeberta

McGraw, Phil:

Aldri mer vektproblemer

7 nøkler til varig vekttap.

Noen som har erfaring med denne boken? Er den like god som røykeslutteboken til Carr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest malun

Den er helt fantastisk. Virkelig.

Jeg har anbefalt den her inne tidligere - den får deg til å se på mat på en helt annen måte.

Etter at jeg leste boka rett etter nyttår, har jeg gått ned 7,5 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest For tjukk jeg

Den er helt fantastisk. Virkelig.

Jeg har anbefalt den her inne tidligere - den får deg til å se på mat på en helt annen måte.

Etter at jeg leste boka rett etter nyttår, har jeg gått ned 7,5 kilo.

Men hva hvis en sliter med viljestyrken da? Eller har en mild grad av spiseforstyrrelse? Har den noe for seg allikevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Men hva hvis en sliter med viljestyrken da? Eller har en mild grad av spiseforstyrrelse? Har den noe for seg allikevel?

Det er nettopp slike ting den kan hjelpe deg med. Kors på halsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest For tjukk jeg

Det er nettopp slike ting den kan hjelpe deg med. Kors på halsen.

Da har du ordnet enda en kunde til for den gode dr. Phil! Bestiller på nettet i dag den dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Da har du ordnet enda en kunde til for den gode dr. Phil! Bestiller på nettet i dag den dag.

Det er en god ide. Den har virkelig endret måten jeg tenker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Molly Mandy

Det er en god ide. Den har virkelig endret måten jeg tenker på.

Kan du forklare litt?

Jeg går opp og ned som en jojo. På få mnd har bukser gått fra å være romslige til pølseskinn.

Er sikker på at jeg har gått ned 50- 60 kg i min slanke karriere.

:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Kan du forklare litt?

Jeg går opp og ned som en jojo. På få mnd har bukser gått fra å være romslige til pølseskinn.

Er sikker på at jeg har gått ned 50- 60 kg i min slanke karriere.

:-(

Dr Phil gir ikke en diett, men han hjelper deg å endre måten du ser på mat og spising.

Når man finner ut _hvorfor_ man spiser som man gjør og hvordan man kan endre tankegangen, blir ikke vektkontroll et spørsmål om viljestyrke eller kaloritelling.

Det høres kanskje litt hokus pokus ut, men det er egentlig sunn fornuft og nyttige råd. Jeg fikk en skikkelig aha-opplevelse av boka. Gråt til og med en skvett da jeg leste den. ;o)

Du kan lese ganske mye om det her:

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/074325774X/qid=1111667247/sr=8-4/ref=pd_csp_4/002-0281551-6724023?v=glance&s=books&n=507846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...