Gjest ikke god i engelsk Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Har søkt på nettet men finner det ikke så håper noen dolere er flinke i engelsk - satser på det! Hva er jaktinstinkt, revekåpe, virkemiddel og oppdrettet pelsdyr eller pelsdyr oppdrettet på engelsk? Hvordan bøye å bevise? Vet å bevise er prove men hva mer? Proven? Proved? Hvordan bøye å flå? Vet å flå er flay eller fleece men hva mer? Flayed? Fleeced? Hjelp... Takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dina2 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hva iallverden er det du skal skrive, noe dyrevern greier:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nickless Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hei Jeg fant denne siden til min sønn som han bruker til engelsk leksen sin.... http://decentius.hit.uib.no/lexin.html?ui-lang=nbo&dict=nbo-eng-maxi&checked-languages=N&checked-languages=B Håper det kan være til hjelp! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nickless Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Eller denne.... http://www.tritrans.net/indexnon.html Litt vanskelige ord du trengte å få oversatt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke god i engelsk Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hva iallverden er det du skal skrive, noe dyrevern greier:) Hehe ja dyrevern! Men det er jo ikke noe som heter jaktinstinkt eller virkemiddel på engelsk i følge ordboken min, så jeg er litt forvirra.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke god i engelsk Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Eller denne.... http://www.tritrans.net/indexnon.html Litt vanskelige ord du trengte å få oversatt. Takk, har prøvd denne, men den andre hjalp meg litt! Vet det er vanskelige ord, derfor jeg fikk problemer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hehe ja dyrevern! Men det er jo ikke noe som heter jaktinstinkt eller virkemiddel på engelsk i følge ordboken min, så jeg er litt forvirra.. Da må du skrive om setningen din og heller bruke flere ord for å forklare hva du mener. Jaktinstinkt kan vel forklare som "an animals natural instinct to hunt". For virkemiddel kan ordet "means" brukes - men det kommer litt ann på sammenhengen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionfisken Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg er ikke god jeg heller, men liker sånne utfordringer så jeg prøver, fritt etter ordbok: Jaktinstinkt - Natural instict for hunt. revekåpe - Overcoat with foxfur. virkemiddel - means. Instrument eller measure kan også brukes. pelsdyroppdrett - fur farming. pelsdyrfarm - fur farm. pelsdyr - fur-bearing animal eller furred animal. Bøyninger er både jeg og ordboka håpløs på... to prove, proves, has proved??? Hvordan bøye å flå? Her kan både skin og flay brukes, men bøyninger, viser til forrige svar... to skin, skinning, has skinned??? to flay, flay'*#**##¤¤¤ Glem det!!! Ikke mye hjelp men et ærlig forsøk :-). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 0987654321 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg er ikke god jeg heller, men liker sånne utfordringer så jeg prøver, fritt etter ordbok: Jaktinstinkt - Natural instict for hunt. revekåpe - Overcoat with foxfur. virkemiddel - means. Instrument eller measure kan også brukes. pelsdyroppdrett - fur farming. pelsdyrfarm - fur farm. pelsdyr - fur-bearing animal eller furred animal. Bøyninger er både jeg og ordboka håpløs på... to prove, proves, has proved??? Hvordan bøye å flå? Her kan både skin og flay brukes, men bøyninger, viser til forrige svar... to skin, skinning, has skinned??? to flay, flay'*#**##¤¤¤ Glem det!!! Ikke mye hjelp men et ærlig forsøk :-). has proven 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionfisken Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 has proven neier pent og takker for korrigeringa... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke god i engelsk Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg er ikke god jeg heller, men liker sånne utfordringer så jeg prøver, fritt etter ordbok: Jaktinstinkt - Natural instict for hunt. revekåpe - Overcoat with foxfur. virkemiddel - means. Instrument eller measure kan også brukes. pelsdyroppdrett - fur farming. pelsdyrfarm - fur farm. pelsdyr - fur-bearing animal eller furred animal. Bøyninger er både jeg og ordboka håpløs på... to prove, proves, has proved??? Hvordan bøye å flå? Her kan både skin og flay brukes, men bøyninger, viser til forrige svar... to skin, skinning, has skinned??? to flay, flay'*#**##¤¤¤ Glem det!!! Ikke mye hjelp men et ærlig forsøk :-). Fant etter hvert ut hvordan jeg skal bøye prove! Kan bruke både proved og proven, men proven er mest brukt i USA og proved i UK 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.