Gå til innhold

Åpne butikker i trondheim i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest Lille Shopper
Skrevet

Hei!

Har vanlige bybutikker (f.eks dinsko o.l.) åpent i dag? krise......

Fortsetter under...

Gjest Lille Shopper
Skrevet

Nei - helligdag i dag.

Ok. Matbutikker da??

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ok. Matbutikker da??

Nope. I dag er mer stengt enn på en vanlig søndag.

Du får stikke innom 7-11.

Gjest Lille Shopper
Skrevet

Nope. I dag er mer stengt enn på en vanlig søndag.

Du får stikke innom 7-11.

Argh!! Hvorfor gjør de dette mot meg??

ShitDiddelyDo
Skrevet

Argh!! Hvorfor gjør de dette mot meg??

Er du ny i Norge? Jeg mener ikke å være frekk, men du burde , dersom du har bodd her i landet i noen år, vite at alt er stengt på dager som denne.

Så det er nok ikke deg de gjør det mot. Tror de gjør det for Kristus, eller noe sånt.

Annonse

Gjest Lille Shopper
Skrevet

Er du ny i Norge? Jeg mener ikke å være frekk, men du burde , dersom du har bodd her i landet i noen år, vite at alt er stengt på dager som denne.

Så det er nok ikke deg de gjør det mot. Tror de gjør det for Kristus, eller noe sånt.

Makan...nei, er ikke ny i Norge. Gammel nok. Bare glemte at det var påske og det føles så utrolig lenge siden sist påske. Jeg har stelt meg utrolig dårlig, glemte å handle inn øl til helga også. Så utrolig kjipt...Jeg kan ikke forstå hvorfor Kristus skal ha noe med dette å gjøre, men så er jeg kanskje ikke særlig flink til å se sammenhenger.

Gjest Lille Shopper
Skrevet

Hallo? Det er påske. I skobutikkene også.

Ok, skobutikker - greit. Men matbutikker? De er da åpne på julaften f.eks?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Makan...nei, er ikke ny i Norge. Gammel nok. Bare glemte at det var påske og det føles så utrolig lenge siden sist påske. Jeg har stelt meg utrolig dårlig, glemte å handle inn øl til helga også. Så utrolig kjipt...Jeg kan ikke forstå hvorfor Kristus skal ha noe med dette å gjøre, men så er jeg kanskje ikke særlig flink til å se sammenhenger.

Jeg tror han dreiv å sto opp på denne tiden for 2004 år siden. Men dette strides de lærde om.

Når det er sagt har jeg glemt å kjøpe øl jeg også. Faen i helvete! Det kom jeg på nå. Har jobbet om nettene den siste uka og har gått helt i surr hva dagene angår.

4 øl i kjøleskapet. Det kommer man ikke langt med.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men det er ikke påskeaften i dag. Påskeaften er til lørdag. Da selger de øl igjen også. Håper jeg.

Gjest Lille Shopper
Skrevet

Jeg tror han dreiv å sto opp på denne tiden for 2004 år siden. Men dette strides de lærde om.

Når det er sagt har jeg glemt å kjøpe øl jeg også. Faen i helvete! Det kom jeg på nå. Har jobbet om nettene den siste uka og har gått helt i surr hva dagene angår.

4 øl i kjøleskapet. Det kommer man ikke langt med.

Ja, lett å glemme ser du. Kommer lengre med 4 enn med ingen da :)

Får satse på påskepils ute på byen jeg da. Hvis ikke utestedene er stengt også? Skulle bare mangle, liksom....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, lett å glemme ser du. Kommer lengre med 4 enn med ingen da :)

Får satse på påskepils ute på byen jeg da. Hvis ikke utestedene er stengt også? Skulle bare mangle, liksom....

Jo, men jeg har bare surret litt med dagene. Har jobbet seks netter så det er ikke så rart. Jeg vet naturligvis at alt er stengt på skjærtorsdag. Det burde du også visst! :)

Utestende er nok åpne, så øl bør være mulig.

Selv klarer jeg meg på 4 øl fram til lørdag, siden jeg skal jobbe en natt til, men det er likevel urutinert å glemme øl-innkjøpet.

Annonse

Gjest Lille Shopper
Skrevet

Jo, men jeg har bare surret litt med dagene. Har jobbet seks netter så det er ikke så rart. Jeg vet naturligvis at alt er stengt på skjærtorsdag. Det burde du også visst! :)

Utestende er nok åpne, så øl bør være mulig.

Selv klarer jeg meg på 4 øl fram til lørdag, siden jeg skal jobbe en natt til, men det er likevel urutinert å glemme øl-innkjøpet.

Sånn kan det gå :)

Selv har jeg nettopp kommet hjem fra utenlandsreise og jeg fatta ikke helt at det var påske også kom jeg på at det var skjærtorsdag i dag og langfredag i morgen. Visste jo innerst inne at alt var stengt, men måtte bare ha det sort på hvitt, jeg hadde kanskje et lite tåpelig håp der inne i ølmagen min da:)

Kanskje jeg skal dra til Sverige?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sånn kan det gå :)

Selv har jeg nettopp kommet hjem fra utenlandsreise og jeg fatta ikke helt at det var påske også kom jeg på at det var skjærtorsdag i dag og langfredag i morgen. Visste jo innerst inne at alt var stengt, men måtte bare ha det sort på hvitt, jeg hadde kanskje et lite tåpelig håp der inne i ølmagen min da:)

Kanskje jeg skal dra til Sverige?

Ja, en sverigetur er en god ide. Jeg har hørt at det nesten ikke er folk i Strømstad på Skjærtorsdag. :)

Gjest Lille Shopper
Skrevet

Ja, en sverigetur er en god ide. Jeg har hørt at det nesten ikke er folk i Strømstad på Skjærtorsdag. :)

Vel, Sverige er ikke bare Strømstad da vet du, hvertfall ikke for oss trøndere ;)

Skrevet

Hva tror du selv?

Gjest dina2
Skrevet

Du får dra på harry handel, men søta bror har kanskje og stengt?

Skrevet

Ok. Matbutikker da??

Bunnsprisbutikkene som holder åpent på søndager, har åpent hver dag i hele påska.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Ok. Matbutikker da??

Prøv Joker Møllenberg eller Brustad Bunnprisene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...