Gå til innhold

Åpne butikker i trondheim i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest malun
Skrevet

Du får dra på harry handel, men søta bror har kanskje og stengt?

Det er åpent i Sverige på skjærtorsdag, men stengt langfredag.

Fortsetter under...

Gjest malun
Skrevet

Jeg tror han dreiv å sto opp på denne tiden for 2004 år siden. Men dette strides de lærde om.

Når det er sagt har jeg glemt å kjøpe øl jeg også. Faen i helvete! Det kom jeg på nå. Har jobbet om nettene den siste uka og har gått helt i surr hva dagene angår.

4 øl i kjøleskapet. Det kommer man ikke langt med.

Sto opp? SDD, da.

Skjærtorsdag delte Jesus det siste måltidet med disiplene sine. Langfredag hang han på korset og døde (derav navnet, den dagen gikk naturlig nok litt langsomt).

Skrevet

Vel, Sverige er ikke bare Strømstad da vet du, hvertfall ikke for oss trøndere ;)

Tviler sterkt på at det er noe bedre i Åre heller. Sjærtorsdag er jo den dagen da hele Norge skal til Sverige.

Gjest kjør til oppdal
Skrevet

Du får kjøre til Oppdal. Der er vist hele Domus-senteret åpent i HELE påska. Må tilfredstille påsketuristene, vettu.

Skrevet

Argh!! Hvorfor gjør de dette mot meg??

Har det noengang falt deg inn at de som jobber i butikker også vil ha påskeferie?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sto opp? SDD, da.

Skjærtorsdag delte Jesus det siste måltidet med disiplene sine. Langfredag hang han på korset og døde (derav navnet, den dagen gikk naturlig nok litt langsomt).

Langfredagen gikk ganske raskt i filmen til Mel.

Når det er sagt visste jeg naturligvis at han sto opp tredje dag, og ikke skjærtorsdag.

Annonse

Gjest malun
Skrevet

Langfredagen gikk ganske raskt i filmen til Mel.

Når det er sagt visste jeg naturligvis at han sto opp tredje dag, og ikke skjærtorsdag.

Har ikke sett filmen til Mel foreløpig, er litt usikker på om jeg orker. Hva tror du, o filmorakel?

Jeg har for øvrig nettopp vært i kirken og spist lam og drukket vin til minne om det siste måltidet. Så ble det vin i dag også. ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har ikke sett filmen til Mel foreløpig, er litt usikker på om jeg orker. Hva tror du, o filmorakel?

Jeg har for øvrig nettopp vært i kirken og spist lam og drukket vin til minne om det siste måltidet. Så ble det vin i dag også. ;o)

Filmen til Mel bør du se. Jeg synes i hvert fall den er meget god, og selv om det er noen brutale scener i den, som f.eks. piskescenen og noen spikre her og der, er det ikke noe poeng i å høre på disse prestefolka som har hylt og båret seg over sterke scener. Jeg mistenker at disse folka ikke går mye på kino i utgangspunktet, og hyler og bærer seg over lite.

Uten at det på noen måte er lite, men det er heller ikke i nærheten av så mye som deler av media forteller deg at det er.

Vel, en meget god film spør du meg! Har sett den tre ganger. :)

Hva tror du om denne vinen:

Primitivo - Merlot Tarantini Da Luca.

Tarantino og Luca (Brasi) i navnet. Italiensk også. Denne måtte jeg bare ha.

Gjest malun
Skrevet

Filmen til Mel bør du se. Jeg synes i hvert fall den er meget god, og selv om det er noen brutale scener i den, som f.eks. piskescenen og noen spikre her og der, er det ikke noe poeng i å høre på disse prestefolka som har hylt og båret seg over sterke scener. Jeg mistenker at disse folka ikke går mye på kino i utgangspunktet, og hyler og bærer seg over lite.

Uten at det på noen måte er lite, men det er heller ikke i nærheten av så mye som deler av media forteller deg at det er.

Vel, en meget god film spør du meg! Har sett den tre ganger. :)

Hva tror du om denne vinen:

Primitivo - Merlot Tarantini Da Luca.

Tarantino og Luca (Brasi) i navnet. Italiensk også. Denne måtte jeg bare ha.

Ooohhh, snedig navn! Det er nesten så jeg tror det er et tegn.

Da gir jeg nok filmen en sjanse. Tror du har et poeng ang.

filmerfaringen til noen av kritikerne, dessuten vet jeg jo at du har ekstremt god filmsmak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...