Velouria Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Denne fortjente sine Oscars, ingen tvil om det. Hillary Swank er dyktig, Morgan Freeman er dyktig og Clintern er som vanlig den råeste mannen i gata, selv i en alder av snart 75 år. Hørte noe snakk om denne aktive dødshjelpen, at det var noe feilinformasjon der. Ikke det at jeg bryr meg om det egentlig det er jo en film, men hva var feil? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Jeg hørte også om noe feilinformasjon der. Leste det her på dol. Forsto aldri det. Clintern hjalp henne til å dø. Lovlig eller ikke lovlig. Skjønner ikke hva det har med saken å gjøre. En meget god film, ja. Og siden jeg har sett både denne og The Aviator, filmen den konkurrerte mot, er det ingen tvil overhodet om at den beste filmen vant. Clintern er konge! 0 Siter
Velouria Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Skrevet 24. mars 2005 Jeg hørte også om noe feilinformasjon der. Leste det her på dol. Forsto aldri det. Clintern hjalp henne til å dø. Lovlig eller ikke lovlig. Skjønner ikke hva det har med saken å gjøre. En meget god film, ja. Og siden jeg har sett både denne og The Aviator, filmen den konkurrerte mot, er det ingen tvil overhodet om at den beste filmen vant. Clintern er konge! Jeg har enda ikke rukket å se The Aviator, men tar ditt ord for det. Etter det du har skrevet om film her på dol som jeg har lest er vi ganske enige om hva some er god og dårlig film. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Jeg har enda ikke rukket å se The Aviator, men tar ditt ord for det. Etter det du har skrevet om film her på dol som jeg har lest er vi ganske enige om hva some er god og dårlig film. The Aviator er nesten å regne som en dårlig film. Den er alt for lang, alt for åpenbart laget med hensikt på en Oscar, og den ble i hvert fall for meg, som ikke engang hadde hørt om fyren filmen omhandler, utrolig lite givende. Det eneste positive jeg har å si om den er at Leonardo gjør en strålende innsats i hovedrollen, noe som også må sies om Cate Blanchett. Ikke en film jeg ser igjen. I hvert fall ikke med mindre noen holder en pistol til hodet mitt. 0 Siter
Velouria Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Skrevet 24. mars 2005 The Aviator er nesten å regne som en dårlig film. Den er alt for lang, alt for åpenbart laget med hensikt på en Oscar, og den ble i hvert fall for meg, som ikke engang hadde hørt om fyren filmen omhandler, utrolig lite givende. Det eneste positive jeg har å si om den er at Leonardo gjør en strålende innsats i hovedrollen, noe som også må sies om Cate Blanchett. Ikke en film jeg ser igjen. I hvert fall ikke med mindre noen holder en pistol til hodet mitt. Om du roter litt bak i hodet ditt så har du hørt om Howard Hughes, ikke prøv å innbille meg noe annet! Når vi snakker om Leonardo Di Caprio.. selvom han er alle tenåringers våte drøm, er det ingen tvil om at han er en dyktig skuespiller, rollen som Arnie i Gilbert Grape da han var bare 19 år var ekstremt bra. Og Cate Blanchett er jo også veldig bra og fikk en velfortjent Oscar for den rollen etter hva jeg har hørt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Om du roter litt bak i hodet ditt så har du hørt om Howard Hughes, ikke prøv å innbille meg noe annet! Når vi snakker om Leonardo Di Caprio.. selvom han er alle tenåringers våte drøm, er det ingen tvil om at han er en dyktig skuespiller, rollen som Arnie i Gilbert Grape da han var bare 19 år var ekstremt bra. Og Cate Blanchett er jo også veldig bra og fikk en velfortjent Oscar for den rollen etter hva jeg har hørt. Jo, mulig jeg har hørt om han om jeg virkelig roter litt. Uansett har jeg naturligvis hørt om Hercules. Men han betyr fint lite for meg. Mulig han betyr mye i USA. Leonardo er en meget dyktig skuespiller når han får gode roller. F.eks. i Gilbert Grape, samt Basketball Diaries. I tillegg passer han godt inn i Titanic. Han passer ikke inn i Gangs Of New York. Ødelegger hele filmen. 0 Siter
Velouria Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Skrevet 24. mars 2005 Jo, mulig jeg har hørt om han om jeg virkelig roter litt. Uansett har jeg naturligvis hørt om Hercules. Men han betyr fint lite for meg. Mulig han betyr mye i USA. Leonardo er en meget dyktig skuespiller når han får gode roller. F.eks. i Gilbert Grape, samt Basketball Diaries. I tillegg passer han godt inn i Titanic. Han passer ikke inn i Gangs Of New York. Ødelegger hele filmen. Ble egentlig skuffet over hele filmen Gangs of New York jeg, men nå er det lenge siden jeg har sett den. Så jeg får se den igjen å se hva jeg egentlig mener. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Om du roter litt bak i hodet ditt så har du hørt om Howard Hughes, ikke prøv å innbille meg noe annet! Når vi snakker om Leonardo Di Caprio.. selvom han er alle tenåringers våte drøm, er det ingen tvil om at han er en dyktig skuespiller, rollen som Arnie i Gilbert Grape da han var bare 19 år var ekstremt bra. Og Cate Blanchett er jo også veldig bra og fikk en velfortjent Oscar for den rollen etter hva jeg har hørt. Har ALDRI skjønt hva det er for noe ved den Leonardo-fyren som er så tiltrekkende jeg! Men så er jo jeg ei gammel røy da... 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Det har ikke jeg hørt noe om, men derimot at clintern er dristig som tørr å lage film om et så ømtåelig tema, har vært mye diskutert i amerika i det siste. Forøvrig en urtrulig flott film, ble like bergtatt som i finding neverland. 0 Siter
Velouria Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Skrevet 24. mars 2005 Har ALDRI skjønt hva det er for noe ved den Leonardo-fyren som er så tiltrekkende jeg! Men så er jo jeg ei gammel røy da... Han er ikke helt min type heller, men de fleste tenåringsjenter syns jo han er helt skjønn Han minner meg veldig mye om eksmannen min da han, de begge, hadde langt hår. Vi bodde i USA og det var da Titanic kom ut, plutselig sto det ungjenter å hylte da vi kom ut fra en butikk på La Brea i LA 0 Siter
villee Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 The Aviator er nesten å regne som en dårlig film. Den er alt for lang, alt for åpenbart laget med hensikt på en Oscar, og den ble i hvert fall for meg, som ikke engang hadde hørt om fyren filmen omhandler, utrolig lite givende. Det eneste positive jeg har å si om den er at Leonardo gjør en strålende innsats i hovedrollen, noe som også må sies om Cate Blanchett. Ikke en film jeg ser igjen. I hvert fall ikke med mindre noen holder en pistol til hodet mitt. Jeg tror du hadde likt The Aviator hvis du hadde kunnet en del om Howard Hughes. Det er i hvert fall det jeg har hørt.. 0 Siter
Kjersti S Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Har ALDRI skjønt hva det er for noe ved den Leonardo-fyren som er så tiltrekkende jeg! Men så er jo jeg ei gammel røy da... Jeg synes heller ikke Leonardo er noe særlig tiltrekkende, men fy flate for en skuespiller han er! I "Basketball diaries" overgår han det meste jeg har sett av skuespillerprestasjoner i alle fall! 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Jeg synes heller ikke Leonardo er noe særlig tiltrekkende, men fy flate for en skuespiller han er! I "Basketball diaries" overgår han det meste jeg har sett av skuespillerprestasjoner i alle fall! Enig! Men det er jo akkurat som om de her tenåringsjentene ikke har gangsyn. Tror ikke jeg var så kjendisfiksert da jeg var ung. men så var det jo ikke det kjendishysteriet heller da! Nå setter de visst likhetstegn mellom kjendis og kjekk nå. Når ungjentene til og med hyler for Kurt Nilsen, DA skjønner iallefall ikke jeg noe mer. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Jeg tror du hadde likt The Aviator hvis du hadde kunnet en del om Howard Hughes. Det er i hvert fall det jeg har hørt.. Det er meget mulig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.