Gå til innhold

Hjeeeelp...*klamrer seg til oppkoblinga*

Rubia

Anbefalte innlegg

Etter over en ukes slit med å komme på nett med ny ADSL og nytt trådløst system kom jeg meg nå på i går.

Lastet ned Norton som fulgte med Telenors ADSL abb.

Nå må jeg deaktivere antivirusen for å komme på nett...og jeg får ikke kommunikasjon med epost systemet slik at jeg får lastet ned dette.

Er det noen som vet hva jeg har gjort feil?

Etter nedlastning så har der kommet en slik Norton ikon ved klokka samt tre iconer på skrivebordet...nis2005, Norton internet securety og NisDwld.

Finner ikke noen steder jeg kan tillate ting og tang utenom via iconet på linja nede her. Her kan jeg aktivere og deaktivere samt tillate og stoppe trafikk.

Men problemet er jo at det å ha valgt "tillate trafikk" ikke funker og at jeg må deaktivere N. for å komme meg på nett.

Håper noen kan hjelpe...kan nok hende jeg ikke har lagt det inn riktig eller noe for i går var jeg rimelig sliten etter mange dager på telefon med halve verden for å i det hele tatt komme meg på :)

Lenge siden sisst foresten :)

Riktig god påske alle mann.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...