Gjest Flystripa Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 I dag har jeg starta på soverommet! Overmadrass, puter og dyner vaskes. Nattbordskuffen skal ryddes og klesskapet skal få sin tørn! Gardiner skal vaskes, i tillegg til vegger og vindu, gulv etc. Noen flere som benytter påska til sånne ting? I tillegg har vi rydda kjellerboden, og kasta to billass med ting vi ikke bruker/skrot. En svartsekk med klær til Russland ble det også 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Vel.... Jeg skulle begynne i går, men vips så var dagen over.. Så planen er og starte i dag da. Så nå Doler jeg og venter på litt inspirasjon til og sette igang, tror jeg skal begynne på kjøkkenet.... 0 Siter
Gjest malun Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Vi burde egentlig benyttet påsken til rydding og rengjøring, ettersom vi får barnevernet på besøk allerede tirsdag. Men jeg utsetter det stadig - jeg er virkelig ikke glad i husarbeid. Skikkelig sisyfosarbeid. Da er det bedre å leke med guttungen, gå tur, dole, lese og fjase. 0 Siter
Molly Mandy Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Vasker meg gjennom rommene nå. Er nettopp ferdig med guttungen sitt. Nå er det bare å sortere og få det til å se ryddig ut der inne. Hvor kommer alle disse småtingene fra??? :-O 0 Siter
Nikki Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Vi burde egentlig benyttet påsken til rydding og rengjøring, ettersom vi får barnevernet på besøk allerede tirsdag. Men jeg utsetter det stadig - jeg er virkelig ikke glad i husarbeid. Skikkelig sisyfosarbeid. Da er det bedre å leke med guttungen, gå tur, dole, lese og fjase. sisyfosarbeid? 0 Siter
Velouria Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Hater denne vaskinga, men vi er på flyttefot, så det er bare å bite seg i det. I tillegg skal jeg inn på sykehus om en liten uke.. alt passer liksom så bra Jeg bare pakker enda, og nå skal jeg flytte til en mindre leilighet hvor jeg har minimalt med lagringsplass, så her kastes det med rund hånd. Endel blir levert til asylmottaket, noen møbler lagres hos familien og moren min ringte nettopp faktisk og fortalte at hun og tanta mi vil vaske ut her mens jeg er på sykehus Så ble alt litt lettere allikevel! 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Min kjære sa her om dagen: "du jeg går ut og pusser vinduene". Så gjorde han det! Helt uten videre. Jeg elsker den mannen :-). 0 Siter
Velouria Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Min kjære sa her om dagen: "du jeg går ut og pusser vinduene". Så gjorde han det! Helt uten videre. Jeg elsker den mannen :-). Det skjønner jeg godt at du gjør 0 Siter
Molly Mandy Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Min kjære sa her om dagen: "du jeg går ut og pusser vinduene". Så gjorde han det! Helt uten videre. Jeg elsker den mannen :-). *grønnmisunnelig* 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Arbeidslyst kom, treng deg på. Her skal du motstand finne! DET er det jeg har å si om den saken. Dessverre... Bøker, TV, spaserturer, øl eller vin i solveggen, kaffe på en cafe, og surfing på nettet. DET orker jeg derimot. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Nå har jeg vaska og rydda kjøkkenet og stua *stolt* Nå skal jeg drikke en kopp kaffi, og så er det badet sin tur. Om jeg må si det selv, så synes jeg at jeg har vært usedvanlig flink idag! ;-) 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 hadde ikke tenkt å bruke påsken til det da, men pga av alle flinke her på dol, så er jeg blitt så inspiret at jeg har vasket alt av skap, suffer osv på badet:) Nå skal jeg kose meg med en film og litt mat. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 hadde ikke tenkt å bruke påsken til det da, men pga av alle flinke her på dol, så er jeg blitt så inspiret at jeg har vasket alt av skap, suffer osv på badet:) Nå skal jeg kose meg med en film og litt mat. Utrolig hva DOL kan få en til og gjøre ;-) 0 Siter
Kvinna Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Njaa...burde sikkert det...Sambo pynter i bilen nå...luer på om jeg skal rydde soveromskommoden...men... Hittil har det vært best å sitte i solveggen! 0 Siter
Åsemor Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Burde gjort det iallefall. Frittflyvende kaniner overalt, og sengetøy som snart kan gå av seg selv. Jeg SKAL ta meg i nakken, men gud hvor lang tid man bruker på alt mulig med en 2 uker gammel baby i hus. 0 Siter
amber sun Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Jeg har vaska kjøleskapet idag. Men bare fordi jeg plutselig fikk lyst til det. Har ingen planer om full opp-ned-vask av huset, altså. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Jeg prøver å rydde i skuffer og skap, ja. Men jeg når aldri over alt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.