Line Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Jeg skal reise nedover kysten av Portugal og over til Sør-Spania i sommer. Spania har jeg vært i så mange ganger før, så jeg har liksom "vært der". Derfor har jeg plutselig kommet på tanken om å dra ned til Gibraltar, og ta båt over til Marokko. Hvordan er det å dra til Marokko alene som jente? Det er jo et muslimsk land, men jeg er jo aldri redd når jeg ferdes sånn. Som regel tenker jeg ikke før etterpå. Litt spenning må man ha! Lurer på om jeg burde prøve å få kontakt med noen som skal i samme retning, så jeg har reisefølge? Noen anbefalinger, eller erfaringer? 0 Siter
Kvinna Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Helt på siden, men Ari Behns roman "Bakgård" handler om en fyr som reiser samme veg tror jeg! Anyway...God Påske! 0 Siter
Line Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Skrevet 24. mars 2005 Helt på siden, men Ari Behns roman "Bakgård" handler om en fyr som reiser samme veg tror jeg! Anyway...God Påske! Kanskje jeg burde lese den boka før jeg drar! Synes å huske at det var en av Aris 2dop-turer" det der, men det kan jo være moro lell. Kunne virkelig tenkt meg å ha vært i Maracesh, eller hvordan i all verden det nå skrives. Ser for meg skikkelig Aladin-atmosfære Uansett, ha ei god påske du også! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.