Rubia Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Nå klarer jeg simpelthen ikke mer av dauve, trege, tråkige, små idiotiske pcdyr!!!!!!! Ny pc skal bestilles og jeg har "Din side pc" fra mpx i kikkerten... Litt over 10 lapper med trådløst kort. Sølv kabinett. USB i front. 3200 Pent.4, 3,4. 1024 ram. 250 ghz.harddisk. 3 ghz prosessor. Skjermkort 128 ram. Dvd brenner som tar alt. Nettverkskort. Lydkort. LCD 17" flatskjerm m innebygd.høyttalere. Antivirus. 2 års support. Tast.og mus. Bruker pc til nett. regnskap, brever ol. bilder i forbindelse med digi.kamera. etc. Er dette en bra størrelse pc som klarer dette og fremdeles gir meg gleden av å endelig ha ADSL? ( nå bruker jeg nemmelig til minutter for å nå en side liksom *furter*) 0 Siter
Gjest jeg og har ny:) Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 hei. jeg synes den er mer enn god nok for ditt forbruk;) jeg hadde også en meeegatreg en...senest i høst....å gud så lei jeg var av å vente på at sidene skulle åpne seg.kunne jo nesten lage middag mens jeg ventet jo.. hehe lykke til med valget, håper du blir fornøyd;) 0 Siter
Åsemor Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Overkill... Du kan godt spare inn 3-4 lapper uten at du kommer til å merke noe særlig forskjell til ditt bruk. 0 Siter
Rubia Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Skrevet 24. mars 2005 hei. jeg synes den er mer enn god nok for ditt forbruk;) jeg hadde også en meeegatreg en...senest i høst....å gud så lei jeg var av å vente på at sidene skulle åpne seg.kunne jo nesten lage middag mens jeg ventet jo.. hehe lykke til med valget, håper du blir fornøyd;) Ikke sant...blir både middag og dessert før en får skiftet side Og nå som en har ADSL og greier merker jeg ikke noe forskjell fra hoppet fra analog...dvs.den har blitt tregere!!! Nå må jeg ha ny, bestiller over påsken 0 Siter
Rubia Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Skrevet 24. mars 2005 Overkill... Du kan godt spare inn 3-4 lapper uten at du kommer til å merke noe særlig forskjell til ditt bruk. Jeg har forstått det slik at minne og ram er de jeg har oppgitt som liksom gjelder i dag Vet man kan få rimeligere saker men det er vel flatskjermen som trekker opp litt kanskje? Uansett så er det deilig å ha "for stor" heller enn "for liten"... Rart å storkrevende man blir etter som man utvikler seg liksom Er den så bra så kan jeg vel regne med å ha en rask og brukbar pc i noen år da kanskje...he he. *gleder meg* 0 Siter
Hawkwind Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Ikke sant...blir både middag og dessert før en får skiftet side Og nå som en har ADSL og greier merker jeg ikke noe forskjell fra hoppet fra analog...dvs.den har blitt tregere!!! Nå må jeg ha ny, bestiller over påsken Høres ut som om du har problemer med PC'en som ikke bare skyldes gammel teknologi. Med mindre du har en maskin som er veldig mange år gammel da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.