Prozak Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 http://go.vg.no/cgi-bin/front.cgi/0/http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=271405 Det er oppførselen til disse helvetes svinene som er harry, ikke det å handle i sverige i seg selv. Jeg har foreldre som bor i Charlottenberg, og de snakker svensk når de går i butikken og handler. Det samme gjør jeg når jeg er på besøk. En vakker dag kommer jeg til å drepe en gjeng av disse helvetes tilbakestående jævlene. "......................................." 0 Siter
Gjest nickless Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Er det ikke det som er typisk med nordmenn da? Enten de er i Sverige eller i syden? Nordmenn tåler ikke billig alkohol.... Jeg syns det blir pinlig allerede på flyet nedover når vi reiser sydover. De dytter i seg hver dråpe, og når de er fremme blir det enda verre. Flaut! 0 Siter
Prozak Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Skrevet 24. mars 2005 Er det ikke det som er typisk med nordmenn da? Enten de er i Sverige eller i syden? Nordmenn tåler ikke billig alkohol.... Jeg syns det blir pinlig allerede på flyet nedover når vi reiser sydover. De dytter i seg hver dråpe, og når de er fremme blir det enda verre. Flaut! Veldig sant. "...................................." 0 Siter
cecily Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Snakker du flytende svensk, Prozak? Er du svorsk? 0 Siter
Gjest nickless Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Veldig sant. "...................................." Oh look, they are terribly drunk, I guess they are Norwegians.... :-)))))) 0 Siter
Prozak Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Skrevet 24. mars 2005 Snakker du flytende svensk, Prozak? Er du svorsk? Nei, men et par svenske ord til vedkommende bak disken klarer jeg da :-) "....................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Skrevet 24. mars 2005 Oh look, they are terribly drunk, I guess they are Norwegians.... :-)))))) Terribly drunk, and behaving like idiots and assholes - norwegians. Mange andre er også drit full mesteparten av tiden, men de fleste oppfører seg likevel som folk. "....................................." 0 Siter
cecily Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Nei, men et par svenske ord til vedkommende bak disken klarer jeg da :-) "....................................." "Hej, hej, tjänare. Jag skulle gjärna vilja ha mej en öl! Tack så hemskt mycket." 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Flaut? Det er vel heller du som har blitt for gammel for ei skikkelig fyll:-) 0 Siter
Gjest nickless Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Terribly drunk, and behaving like idiots and assholes - norwegians. Mange andre er også drit full mesteparten av tiden, men de fleste oppfører seg likevel som folk. "....................................." Nordmenn drikker seg møkka, hoier og gauler, og spyr overalt! Jeg har sett det selv.. Jeg syns selv det er ok å kunne kjøpe øl i syden uten å føle at man blakker seg totalt. Deilig å sitte på terassen etter en lang badedag og nyte noen øl og skravle. Alt med måte, saaant du:-) 0 Siter
Kvinna Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Nei, men et par svenske ord til vedkommende bak disken klarer jeg da :-) "....................................." Sånn som Anders i BB? *påskekjei i hodet* 0 Siter
Prozak Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Skrevet 24. mars 2005 Flaut? Det er vel heller du som har blitt for gammel for ei skikkelig fyll:-) Nja...ei skikkelig fyll går jeg ikke av veien for - men det er ikke noe "skikkelig" over dette :-) "....................................." 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Nja...ei skikkelig fyll går jeg ikke av veien for - men det er ikke noe "skikkelig" over dette :-) "....................................." Prøvde å sove med viduet oppe på et hotell beliggende i gågata i Ørebro ei lørdagsnatt i fjor. Det skulle vise seg umulig. En trøst er det at svensker om mulig er hakket verre når det kommer til flatfyll, med skrik og skrål. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Helt enig med deg. Faktisk er jeg tilbøyelig til å foreslå at det opprettes en likvideringsenhet som hver Skjærtorsdag stiller seg på Svinesund, vinker bermen av veien, og skyter dem på stedet. For det her er rett og slett flaut. Det er noe seriøst galt med idioter som på ramme alvor planlegger endags russefeiringer i Svinesund hver eneste Skjærtorsdag. Jeg er riktignok mot dødstraff, men her bør det gjøres unntak. Og det litt faderlig fort. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 En del nordmenn burde hatt forbud mot å innta alkohol - ihvertfall utenfor landets grenser. Hadde nylig min første Harry-tur på fem år - og drita fulle nordmenn av begge kjønn var definitivt synlig. Heldigvis ikke i like stor grad som i Strømstad på skjærtorsdag; men like fullt synlige - på en negativ måte. 0 Siter
flisa Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 En del nordmenn burde hatt forbud mot å innta alkohol - ihvertfall utenfor landets grenser. Hadde nylig min første Harry-tur på fem år - og drita fulle nordmenn av begge kjønn var definitivt synlig. Heldigvis ikke i like stor grad som i Strømstad på skjærtorsdag; men like fullt synlige - på en negativ måte. Du mener ikek at du så fulle nordmenn på handletur til Nordby eller noe? - det har jeg aldri sett... 0 Siter
flisa Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Nordmenn drikker seg møkka, hoier og gauler, og spyr overalt! Jeg har sett det selv.. Jeg syns selv det er ok å kunne kjøpe øl i syden uten å føle at man blakker seg totalt. Deilig å sitte på terassen etter en lang badedag og nyte noen øl og skravle. Alt med måte, saaant du:-) Gubben og jeg overvar 60-års jubileet for D-dagn i en liten landsby i Normandie, Frankrike i fjor. Det var stappfullt av engelskmenn, amerikanere, franskmenn, hollendere etc. alle drakk nok øl og spsite nystekte pølser i svære croissanter - men ikngen var overstadig eller vemmelige - bare hyggelig stemning, slik at det var helt ok for ungene også.....- - gubben hadde norsk flagg på armen på jakka - - og så plutselig er det en bak oss som dælker til gubben på skuldra - en SCHIKKELIG DRITA SOLDAT, - -og tenk - han var fra Sarpsborg! hehe 0 Siter
Hawkwind Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Du mener ikek at du så fulle nordmenn på handletur til Nordby eller noe? - det har jeg aldri sett... Neida, var i Charlottenberg. 0 Siter
Gemini Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Er det ikke det som er typisk med nordmenn da? Enten de er i Sverige eller i syden? Nordmenn tåler ikke billig alkohol.... Jeg syns det blir pinlig allerede på flyet nedover når vi reiser sydover. De dytter i seg hver dråpe, og når de er fremme blir det enda verre. Flaut! Derfor velger man sin destinasjon med omhu. Det er fortsatt mulig å reise charter (for enkelhetens skyld) uten at det blir fyllekalas fra Gardermoen og hele veien. 0 Siter
Gjest nickless Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Gubben og jeg overvar 60-års jubileet for D-dagn i en liten landsby i Normandie, Frankrike i fjor. Det var stappfullt av engelskmenn, amerikanere, franskmenn, hollendere etc. alle drakk nok øl og spsite nystekte pølser i svære croissanter - men ikngen var overstadig eller vemmelige - bare hyggelig stemning, slik at det var helt ok for ungene også.....- - gubben hadde norsk flagg på armen på jakka - - og så plutselig er det en bak oss som dælker til gubben på skuldra - en SCHIKKELIG DRITA SOLDAT, - -og tenk - han var fra Sarpsborg! hehe Nei,verden er ikke stor sies det ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.