Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest nickless
Skrevet

Derfor velger man sin destinasjon med omhu. Det er fortsatt mulig å reise charter (for enkelhetens skyld) uten at det blir fyllekalas fra Gardermoen og hele veien.

Når vi velger feriemål, ber vi om et sted med barnefamilier, et sted der barna står i fokus og ikke fester til langt utpå morgenkvisten:-)

Fortsetter under...

Skrevet

Når vi velger feriemål, ber vi om et sted med barnefamilier, et sted der barna står i fokus og ikke fester til langt utpå morgenkvisten:-)

Hvis du til tross for det allikevel opplever slike forhold på flyet, så reiser du i såfall til steder som har svært blandede steder (partysteder og familiesteder). Eller?

Selv har jeg i mange år reist til Chios med Lilleput. Ingen bamseklubber osv, men barnevennlig allikevel. Nettopp fordi det ikke er noen party(u)kultur blant turistene der. Men det krever at foreldrene selv gjør ting sammen med barna sine, ikke setter de bort i bamseklubb. Fx reiser på "oppdagelsesferd" med leiebil etc. Selv om jeg selv ikke har barn, har jeg møtt mange barnefamilier som har hatt topp ferier der, og som reiser tilbake år etter år.

Men det spørs som sagt hva man er ute etter, bamseklubber osv. må man reise andre steder for å finne.

Gjest nickless
Skrevet

Hvis du til tross for det allikevel opplever slike forhold på flyet, så reiser du i såfall til steder som har svært blandede steder (partysteder og familiesteder). Eller?

Selv har jeg i mange år reist til Chios med Lilleput. Ingen bamseklubber osv, men barnevennlig allikevel. Nettopp fordi det ikke er noen party(u)kultur blant turistene der. Men det krever at foreldrene selv gjør ting sammen med barna sine, ikke setter de bort i bamseklubb. Fx reiser på "oppdagelsesferd" med leiebil etc. Selv om jeg selv ikke har barn, har jeg møtt mange barnefamilier som har hatt topp ferier der, og som reiser tilbake år etter år.

Men det spørs som sagt hva man er ute etter, bamseklubber osv. må man reise andre steder for å finne.

Det var for noen år tilbake jeg opplevde fyll på steder i "syden". De senere år har jeg vært veldig bevisst før jeg bestiller leilighet.

I fjor sommer var vi 3 på Bahia Feliz, et leilighets-hotell, vi reiste med Star Tour. Der var det nordmenn, svensker, finner og dansker. Stort sett bare barnefamilier, noen forelskede søte unge par :-)

Vel, vi hadde en nydelig to-ukers tur, hver kveld var det stille etter 23,og vi sov godt hver natt. Uthvilt og opplagt til en ny dag småløp vi til bassengkanten hver morgen, kunne ikke hatt det bedre.

Vi kom i prat med andre, alle var vi enig i at her ville vi dra tilbake.

Jeg har vært ung og festegal selv for mange år siden, men jeg tror nok mange steder i Tyrkia er rette plassen for natteranglere.

Eneste jeg reagerte på var det skitne bassengvannet, men det var visst en helt annen sak :-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...