Gå til innhold

Vondt i magemusklene

Anbefalte innlegg

Gjest nickless

Er det noen hjemme i påsken som kan dele av sine erfaringer med meg?

Jeg fikk utført full bukplastikk med sammensying av magemusklene 9. mars. Jeg hadde lite smerter første uka. Nå er det bare så vondt i magemusklene, fysj!! Føles nesten som de er FOR mye strammet....Reiser jeg meg opp klarer jeg simpelten ikke å stå helt oppreist.

Når kjente dere at magemusklene ble avslappet? Det føles som om mine spenner seg og trekker seg sammen ved den minste bevegelse og det er vondt!!

Håper noen svarer så jeg ikke fortsetter å være så oppgitt :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/178678-vondt-i-magemusklene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest operert for et år siden

Hei

Det er enda så kort tid siden din operasjon så det er naturlig at det strammer, og kjennes vondt når du reiser deg opp eller gjør ting som du bruker magemusklene på.

Jeg ble operert for ca 1 år siden. Sydde også sammen magemusklene under operasjonen, og syns det strammet i mange uker etterpå. Men jeg kan trøste deg med at det blir gradvis bedre. Tror ikke at de har strammet for mye eller noe slikt. Bare vent et par uker til du så kjenner du ikke så mye til det lenger skal du se..

Håper du ble litt mer oppmuntret av dette.

Ha en fortsatt god påske:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/178678-vondt-i-magemusklene/#findComment-1198917
Del på andre sider

Gjest nickless

Hei

Det er enda så kort tid siden din operasjon så det er naturlig at det strammer, og kjennes vondt når du reiser deg opp eller gjør ting som du bruker magemusklene på.

Jeg ble operert for ca 1 år siden. Sydde også sammen magemusklene under operasjonen, og syns det strammet i mange uker etterpå. Men jeg kan trøste deg med at det blir gradvis bedre. Tror ikke at de har strammet for mye eller noe slikt. Bare vent et par uker til du så kjenner du ikke så mye til det lenger skal du se..

Svaret ditt er en lettelse ! Jeg tenkte at "nå har han strammet dem for mye og jeg får varige problemer av dette".

Flott at du svarte, tusen takk! Nå vet jeg at det tar lengre tid før alt er bra igjen!

God påske til deg også :-)))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/178678-vondt-i-magemusklene/#findComment-1198969
Del på andre sider

Gjest nickless

Hei

Kan jeg spørre deg et spørsmål til? Det væsker litt gul væske (veldig lite) fra et sting. Bør jeg dra på legevakta i morgen eller skal jeg vente? Jeg føler selv for å dra til lege naturligvis, men man blir jo bare avvist der inne om man ikke ligger for døden.

Hva syns du? Jeg har ikke feber og føler meg i fin form ellers.Jeg renser også stingene nøye.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/178678-vondt-i-magemusklene/#findComment-1199100
Del på andre sider

Gjest operert for et år siden

Kan jeg spørre deg et spørsmål til? Det væsker litt gul væske (veldig lite) fra et sting. Bør jeg dra på legevakta i morgen eller skal jeg vente? Jeg føler selv for å dra til lege naturligvis, men man blir jo bare avvist der inne om man ikke ligger for døden.

Hva syns du? Jeg har ikke feber og føler meg i fin form ellers.Jeg renser også stingene nøye.

Hei

Jeg hadde faktisk det problemet jeg også etter operasjonen. Det at det kom litt gul væske fra to av stingene. Syns at det var så lite så jeg tenkte at det kunne ikke være så farlig. Jeg gjorde ikke noe med det. Når jeg kom til kontroll på klinikken og skulle ta bort stingene så såg kirurgen det og ga meg noe saltvann som jeg skulle rense med. I tillegg så smurte de på fucidinsalve før de la på en kompress.

Nå angrer jeg veldig for at jeg ikke tok det alvorlig med en gang. For det er disse to stingene som ser styggest ut nå, et år etter operasjonen. De er større en de andre og rødere enn de andre.

Så om jeg var deg ville jeg prøvd å få tak i fucidinsalve eller saltvann eller noe til å rense med. For det skulle ikke mye til for å få bort infeksjonen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/178678-vondt-i-magemusklene/#findComment-1199168
Del på andre sider

Gjest nickless

Hei

Jeg hadde faktisk det problemet jeg også etter operasjonen. Det at det kom litt gul væske fra to av stingene. Syns at det var så lite så jeg tenkte at det kunne ikke være så farlig. Jeg gjorde ikke noe med det. Når jeg kom til kontroll på klinikken og skulle ta bort stingene så såg kirurgen det og ga meg noe saltvann som jeg skulle rense med. I tillegg så smurte de på fucidinsalve før de la på en kompress.

Nå angrer jeg veldig for at jeg ikke tok det alvorlig med en gang. For det er disse to stingene som ser styggest ut nå, et år etter operasjonen. De er større en de andre og rødere enn de andre.

Så om jeg var deg ville jeg prøvd å få tak i fucidinsalve eller saltvann eller noe til å rense med. For det skulle ikke mye til for å få bort infeksjonen.

Ok, så du opplevde dette du også. Jeg har ikke hovnet opp der og alt ser bra ut,men når det renner gul væske da er det jo en infeksjon.

Jeg har rensevann og fucidin i skapet på badet,så jeg skal prøve dette.

Mange tusen takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/178678-vondt-i-magemusklene/#findComment-1199176
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...