cecily Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Jeg har en liten lakkskade under karmen på det ene bakhjulet på bilen min. Det ser ikke ut som om det er rustet enda, men jeg bør jo få fikset det. I tillegg oppdaget jeg en bitteliten skrape med en rustflekk et annet sted. Er rustbehandling på et verksted dyrt? Det kommer jo an på skaden da, selvfølgelig, men bruker slikt å være dyrt? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Vanlighvis dyrt ja, men spør før du setter dem i sving. Men, viss denne skaden er bak kulissene kan du godt gjøre dette sjøl. Puss helt reint, grunn med f.eks arkanol, spray/pensle over med orginalfarge. 0 Siter
cecily Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Skrevet 24. mars 2005 Vanlighvis dyrt ja, men spør før du setter dem i sving. Men, viss denne skaden er bak kulissene kan du godt gjøre dette sjøl. Puss helt reint, grunn med f.eks arkanol, spray/pensle over med orginalfarge. *skule mistenksomt på ildg* 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 *skule mistenksomt på ildg* Dårlig forklaring? 0 Siter
cecily Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Skrevet 24. mars 2005 Dårlig forklaring? Jeg er litt morsk på avsenderen. Ja. Fortsatt. Kravet jeg kom med er ikke oppfylt helt enda. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Vanlighvis dyrt ja, men spør før du setter dem i sving. Men, viss denne skaden er bak kulissene kan du godt gjøre dette sjøl. Puss helt reint, grunn med f.eks arkanol, spray/pensle over med orginalfarge. Hva er arkanol? Og hva i all verden mente du med den mailen du sendte meg? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Jeg er litt morsk på avsenderen. Ja. Fortsatt. Kravet jeg kom med er ikke oppfylt helt enda. Jeg mener at hvis skaden er under skjermkanten kan du lett utbedre skaden sjøl. Hva lurte du på? 0 Siter
Gjest LaReodor Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Du kan pusse rusten bort med stålull, og lakke over med en liten lakkboks du får kjøpt hos bilforhandleren med bilens originale farge. Så fremt dette er på et usynlig sted på bilen. Stopper rust, men gir ikke den glatteste looken noen sinne. 0 Siter
cecily Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Skrevet 24. mars 2005 Jeg mener at hvis skaden er under skjermkanten kan du lett utbedre skaden sjøl. Hva lurte du på? Hva tror du jeg mente? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Hva er arkanol? Og hva i all verden mente du med den mailen du sendte meg? "Hva er arkanol?" Det er grunning, og den er effektiv i mot rust "Og hva i all verden mente du med den mailen du sendte meg?" Har ikke hatt tid til å svare enda - men det kommer:-) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Hva tror du jeg mente? Spissrotgang;) 0 Siter
cecily Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Skrevet 24. mars 2005 Du kan pusse rusten bort med stålull, og lakke over med en liten lakkboks du får kjøpt hos bilforhandleren med bilens originale farge. Så fremt dette er på et usynlig sted på bilen. Stopper rust, men gir ikke den glatteste looken noen sinne. Det ene stedet blir det ikke synlig, men den bittelille skrapen med bittelitt rust i er like over fremre dekk. Var dette et dumt spørsmål forresten? 0 Siter
cecily Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Skrevet 24. mars 2005 Spissrotgang;) At du skal gå spissrotgang? 0 Siter
Gjest LaReodor Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Det ene stedet blir det ikke synlig, men den bittelille skrapen med bittelitt rust i er like over fremre dekk. Var dette et dumt spørsmål forresten? Neida jenta mi, du har hue på rett plass. Ei riktig søt snelle, og så så sjarmerende med greie på bil også. Skulle gjerne sett deg mekke litt på kjerra di. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 At du skal gå spissrotgang? Ja:-) vel, nå har jeg tømt et par glass vin. Nå dusjer jeg og går på puben. 0 Siter
cecily Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Skrevet 24. mars 2005 Neida jenta mi, du har hue på rett plass. Ei riktig søt snelle, og så så sjarmerende med greie på bil også. Skulle gjerne sett deg mekke litt på kjerra di. *skule* Igjen???? 0 Siter
cecily Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Skrevet 24. mars 2005 Ja:-) vel, nå har jeg tømt et par glass vin. Nå dusjer jeg og går på puben. Den spissrotgangen har du stelt i gang selv, du. Og jeg har ikke lagt skjul på hva jeg mener om saker og ting. Enten formulerer du deg dårlig, har elendig humor eller så er du bare så lite av det jeg trodde du var. Uansett så er jeg skuffet over deg, ildg. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Den spissrotgangen har du stelt i gang selv, du. Og jeg har ikke lagt skjul på hva jeg mener om saker og ting. Enten formulerer du deg dårlig, har elendig humor eller så er du bare så lite av det jeg trodde du var. Uansett så er jeg skuffet over deg, ildg. "Uansett så er jeg skuffet over deg, ildg" Au, skal du sørge for at jeg skal ha dårlig samvittighet i kveld? Jeg skal være snill, og du skal få melding:-) 0 Siter
cecily Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Skrevet 24. mars 2005 "Uansett så er jeg skuffet over deg, ildg" Au, skal du sørge for at jeg skal ha dårlig samvittighet i kveld? Jeg skal være snill, og du skal få melding:-) Drikk deg til mot, jeg er hard. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Drikk deg til mot, jeg er hard. Neida - den kommer i mårra når jeg er edru. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.