Gjest Calóni Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 "Hva er arkanol?" Det er grunning, og den er effektiv i mot rust "Og hva i all verden mente du med den mailen du sendte meg?" Har ikke hatt tid til å svare enda - men det kommer:-) Jeg har en Turtle Wax High Tech Rust Eater. Er det bare sånn kommers-greier? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Jeg har en Turtle Wax High Tech Rust Eater. Er det bare sånn kommers-greier? Hei Calóni, snakkes i mårra. Her er noen som venter:-) 0 Siter
amber sun Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Ja:-) vel, nå har jeg tømt et par glass vin. Nå dusjer jeg og går på puben. Har du dratt på puben nå da? Eller blir det litt mer underholdning her ikveld? 0 Siter
cecily Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Skrevet 24. mars 2005 Hei Calóni, snakkes i mårra. Her er noen som venter:-) Snodig form for festing du benytter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.