Åsemor Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hvordan sladder man et lite område av et bilde i Adobe Photoshop 7.0? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngenLurerDenneGutten Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Det enkleste er vel å bruke Crop tool, for å beskjære. Men skal du f.eks fjerne en persom midt i bildet må du bruke "magnetic lasso tool. Har du prøvd det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Det enkleste er vel å bruke Crop tool, for å beskjære. Men skal du f.eks fjerne en persom midt i bildet må du bruke "magnetic lasso tool. Har du prøvd det? Jeg hadde tenkt å gjøre tissen til babyen min litt usynlig. Vil ikke ta det bort, bare gjør det grumsete liksom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjør man det? Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg hadde tenkt å gjøre tissen til babyen min litt usynlig. Vil ikke ta det bort, bare gjør det grumsete liksom. Trodde du skulle sende et bilde av deg selv til Cats, jeg... Sladder man virkelig babybilder...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngenLurerDenneGutten Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg hadde tenkt å gjøre tissen til babyen min litt usynlig. Vil ikke ta det bort, bare gjør det grumsete liksom. Prøv å hente verktøyet "Sett set color" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Trodde du skulle sende et bilde av deg selv til Cats, jeg... Sladder man virkelig babybilder...? Du vet ikke hvor mange gale personer det er der ute i verden, og når man legger nakenbilde av babyen sin ut på nett hvor alle i hele verden kan se det, så kan det være greit å ta bort det aller verste. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Prøv å hente verktøyet "Sett set color" Det fant jeg ikke, men i min jakt på det fant jeg noe annet, nemlig "blur". Og det var jo innmari greit da. Så nå har jeg fått sladdet, takk for hjelpa selv om jeg fant det ut selv 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngenLurerDenneGutten Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Det fant jeg ikke, men i min jakt på det fant jeg noe annet, nemlig "blur". Og det var jo innmari greit da. Så nå har jeg fått sladdet, takk for hjelpa selv om jeg fant det ut selv Flink:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngenLurerDenneGutten Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Du vet ikke hvor mange gale personer det er der ute i verden, og når man legger nakenbilde av babyen sin ut på nett hvor alle i hele verden kan se det, så kan det være greit å ta bort det aller verste. Jeg vil gjerne se. [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LaReodor Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Send først bildet utsladdet til meg på: [email protected] så skal jeg hjelpe deg med en gang. Håper det er et bra bilde. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Send først bildet utsladdet til meg på: [email protected] så skal jeg hjelpe deg med en gang. Håper det er et bra bilde. Yeah right. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjør man det? Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Du vet ikke hvor mange gale personer det er der ute i verden, og når man legger nakenbilde av babyen sin ut på nett hvor alle i hele verden kan se det, så kan det være greit å ta bort det aller verste. Kunne ikke falle meg inn å legge ut bilde av ungene mine på nettet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Kunne ikke falle meg inn å legge ut bilde av ungene mine på nettet. Lurer på hva du gjør på nett hvis du ikke har fått med deg at folk legger ut bilder av barna sine... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Femma Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Psst, fin link å ha: http://photoshop.foto.no/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Psst, fin link å ha: http://photoshop.foto.no/ Takker og bukker! Nå er den i favoritter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.