Gå til innhold

Støy

cecily

Anbefalte innlegg

Hvor mye bassdunking fra naboen over oss skal jeg synes er greit?

Vi hørte knapt noen lyder fra naboene før disse nye flyttet inn for noen måneder siden. De spiller ikke musikk hele tiden, men lar den av og til stå på store deler av kvelden, gjerne til halv tolv på kvelden.

Jeg irriterer meg over det og synes det er unødvendig å spille så høyt. Med tanke på at vi aldri har hørt noen tidligere så må de omtrent sprenge trommehinnene sine der oppe. Sånn bassdunking er irriterende.

Er jeg snerpete her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er fryktelig irriterende. jeg hadde sagt ifra!

;)

Selv om det er tidlig på kvelden?

En må jo regne med littegranne, men akkurat bassdunking er fryktelig irriterende. Jeg har vært på nippet til å banke i taket med langkosten, men det virker altfor snerpete, så det må jeg ikke gjøre. Neste gang jeg hører noe sent på kvelden, dvs etter 22.00 kommer jeg til å banke på hos dem. ...håper bare det er den leiligheten da og ikke de ved siden eller under oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forstår deg veldig godt!!!

finnes det ikke noen regler om når det skal være stille? Hun under oss spiller høy musikk hver gang hun er singel. Når hun har kjæreste er det ganske rolig, helt til det blir slutt igjen. Det er super irriterende. Vi hørte ikke noe av de som bodde der før. Vi skal flytte nå, og litt av grunnen er henne samt utlendingelukt som kommer inn i leiligheten og forpester luften (skikkelig sterk lukt). Det skal bli deilig å slippe blokklivet! Jeg er mektig lei av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finnes det ikke noen regler om når det skal være stille? Hun under oss spiller høy musikk hver gang hun er singel. Når hun har kjæreste er det ganske rolig, helt til det blir slutt igjen. Det er super irriterende. Vi hørte ikke noe av de som bodde der før. Vi skal flytte nå, og litt av grunnen er henne samt utlendingelukt som kommer inn i leiligheten og forpester luften (skikkelig sterk lukt). Det skal bli deilig å slippe blokklivet! Jeg er mektig lei av det

Bortsett fra denne bassen går det helt fint hos oss. Takk og pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forstår deg veldig godt!!!

Da hun var singel forrige gang spilte hun så høyt at det ristet av og til i sofaen, men det var midt på dagen, så jeg hadde vel ikke rett til å si at hun skulle skru ned, men jeg har banket mange ganger i gulvet uten at hun har gjort noe. Hun driter i alt som heter regler. Ikke vasker hun oppgangen heller. Grrr!! Jævla drittunge som selv har fått unge altfor tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bortsett fra denne bassen går det helt fint hos oss. Takk og pris.

bare basslyden er såååå stressede å høre på, synes jeg ihvertfall.

Hjertet dunker raskt og det er mye værre enn å høre all musikken.

Holdt på å bli sprø av min gamle nabo.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymus

Selv om det er tidlig på kvelden?

En må jo regne med littegranne, men akkurat bassdunking er fryktelig irriterende. Jeg har vært på nippet til å banke i taket med langkosten, men det virker altfor snerpete, så det må jeg ikke gjøre. Neste gang jeg hører noe sent på kvelden, dvs etter 22.00 kommer jeg til å banke på hos dem. ...håper bare det er den leiligheten da og ikke de ved siden eller under oss.

nei, hvis det er før 22 er det vel ikke noen grunn til å si irfa.vet ikke...er jo irriterende..men seøvsagt, bor man slik at man må tåle bråk fra naboer, må man tåle det. men ikke etter kl 22, synes jeg da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaReodor

nei, hvis det er før 22 er det vel ikke noen grunn til å si irfa.vet ikke...er jo irriterende..men seøvsagt, bor man slik at man må tåle bråk fra naboer, må man tåle det. men ikke etter kl 22, synes jeg da;)

Hvis du vil delta på festen bør du klage tidligst mulig. Det er mest gratis børst tidlig på kvelden. Vil du ikke delta bør du også klage tidligst mulig. Da får du sove og sørger for at ingen har det mer moro enn deg mens dus over bort livet ditt.

Eller du kan klage senest mulig,for da kan du ringe purken og fotografere mens han løper inn til naboene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert de spiller så høyt.

Vi hadde nylig naboene på døra her, fordi de hørte bass og musikkstøy (mente de) til alle tider.

Vi spiller musikk nesten hele tiden...og det er jo ikke helt lydtett her da. Men så ille var det ikke da vi var inne og hørte.

Men vi flytta på høyttaleren, og satte den på bobleplast. Nå er det visst bedre.

Litt bassdunking bør en tåle, men det sier jeg fordi jeg elsker å spille musikk - både vanlig og litt høyt innimellom.

(Vi hører fra dem også, men de spiller så sjelden at jeg aldri kommer på at det skulle gjøre noe ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert de spiller så høyt.

Vi hadde nylig naboene på døra her, fordi de hørte bass og musikkstøy (mente de) til alle tider.

Vi spiller musikk nesten hele tiden...og det er jo ikke helt lydtett her da. Men så ille var det ikke da vi var inne og hørte.

Men vi flytta på høyttaleren, og satte den på bobleplast. Nå er det visst bedre.

Litt bassdunking bør en tåle, men det sier jeg fordi jeg elsker å spille musikk - både vanlig og litt høyt innimellom.

(Vi hører fra dem også, men de spiller så sjelden at jeg aldri kommer på at det skulle gjøre noe ;) )

Joda, litt går greit, jeg setter på for full guffe innimellom jeg også, men aldri senere enn kl 20.00. Disse spiller gjerne til nesten midnatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er absolutt ingen ting du skal finne deg i! Prøv å si i fra på en ordentlig måte. Hadde det på samme måte selv der vi bodde før og nå har vi flytta. Orka ikke bo der mer. Jeg merka at det gikk på humøret løs! Jeg var støtt sliten og trøtt, og jeg var irritert og sinna. Ikke la det gå så langt!

Si i fra om at det høres veldig godt ned til dere!!!

Jeg prøvde med det hjalp ikke, derfor flytta vi. Det er ille at det skal gå så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er absolutt ingen ting du skal finne deg i! Prøv å si i fra på en ordentlig måte. Hadde det på samme måte selv der vi bodde før og nå har vi flytta. Orka ikke bo der mer. Jeg merka at det gikk på humøret løs! Jeg var støtt sliten og trøtt, og jeg var irritert og sinna. Ikke la det gå så langt!

Si i fra om at det høres veldig godt ned til dere!!!

Jeg prøvde med det hjalp ikke, derfor flytta vi. Det er ille at det skal gå så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest rutangis netu

Hvis de har en skikkelig basshøyttaler, så kan bassdunket høres utenfor huset selv om lyden i stua er ganske så normal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Du kan trygt si ifra, men gjør det på en hyggelig måte.

Kanskje det hjelper om de flytter høyttalerne sine.

Virker de uforstående til problemet, kan du jo be dem om å være med inn til deg og høre hvordan det er. Det pleier å være effektivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rutangis netu

Hvis du bor i et eller annet slags sameie, så er det vel et styre eller noe slikt du kan klage til, er det ikke det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bor i et eller annet slags sameie, så er det vel et styre eller noe slikt du kan klage til, er det ikke det da?

_Hvorfor_ leser jeg alltid samLeie når det står sameie?

Jeg gjør det alltid. Hehe.

c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Hvorfor_ leser jeg alltid samLeie når det står sameie?

Jeg gjør det alltid. Hehe.

c",)

Det er fordi du er enspora.

(På seg selv kjenner man andre ;) )

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...